Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید مسعود سیادتی رئیس شورای شهر سمنان در دویست و پنجاه و دومین جلسه رسمی شورای شهر سمنان گفت: مدیریت شهری سمنان در راستای مقابله با این بیماری و در راستای ارتقاء سطح بهداشت، امنیت و سلامت شهروندان تجهیزات حمل و نقل عمومی را برای خدمت رسانی به شهروندان در مبدا و مقصد به صورت روزانه پاکسازی، شست و شو و ضدعفونی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در اختیار قراردادن وسایل و اقلام بهداشتی به رانندگان تاکسی و تاکید رعایت نکات بهداشتی، ضد عفونی معابر، بوستان‌ها و تجهیزات مربوط به پسماند شهری از جمله اقدامات مدیریت شهری به صورت روزانه است.

سیادتی تاکید کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی برای عبور از این بحران هستند و عده‌ای می‌خواهند تلاش خادمان مدیریت شهری را در این روز‌های سخت نادیده گرفته و کارگران و کارمندان این نهاد مردمی را مورد بی مهری قرار دهند و در چنین وضعیت بحرانی به تضعیف این مجموعه بپردازند.

رئیس شورای شهر سمنان اظهار داشت: زحمات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، پزشکان و پرستاران که در این روز‌های بحرانی در کنار مردم هستند قابل تقدیر است و مجموعه خدمات مدیریت شهری نیز تمام تلاش خود را می‌کند تا با رعایت مسایل بهداشتی توسط مردم این ویروس نابود شود و امیدوار هستیم خانواده‌ها به زودی بازگشت به شرایط عادی زندگی، رونق کسب و کار و سلامتی را شاهد باشند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر سمنان مقابله با ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی علوم پزشکی سمنان مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بررسی مشکلات روستای چاشم مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • خبر‌هایی از بررسی مشکلات روستای چاشم مهدیشهر
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی