Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رئیسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مواد ضدعفونی کننده رایگان در تمامی نقاط شهرستان اردل توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رئیسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان این خبر گفت:با هدف کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا، مایع ضدعفونی کننده در تمامی نقاط شهرستان اردل توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی با بیان اینکه شهرستان اردل همچنان در وضعیت سفید باقی مانده است و تا کنون هیچ مورد مثبتی از ابتلا به این ویروس گزارش نشده است افزود: وضعیت سفید کرونا در  این شهرستان دلیلی برای بی اهمیتی به مراقبت های بهداشتی و خودمراقبتی نیست و همه باید به منظور پیشگیری و شکست این ویروس تا حد امکان توصیه های بهداشتی متخصصان را جدی بگیریم.

وی بر اهمیت آگاهی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به آن که اضطراب و استرس سیستم ایمنی بدن را تضعیف می کند و زمینه خطر ابتلا به بیماری را افزایش می دهد، بهتر است افراد آرامش خود را حفظ کنند، به مراقبت های بهداشتی در حد لازم بپردازند و از وسواس در این زمینه به شدت خودداری کنند.

رئیسی نسبت به رها کردن ماسک و دستمال در خیابان ها هشدار داد و خاطر نشان کرد: انداختن آب دهان و ترشحات بینی و رها کردن ماسک و دستمال در کوچه و خیابان های شهر منشا آلودگی است و باید شهروندان این موارد را که جزء اصول اولیه بهداشت است، رعایت کنند.

انتهای پیام /

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان اردل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط

به گزارش خبرآنلاین، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از بارش باران و در برخی نقاط وقوع رعد و برق خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا افزود: امروز (۱۱ اردیبهشت) در مناطقی از استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کردستان، همدان، آذربایجان غربی، جنوب و غرب اصفهان و ارتفاعات البرز مرکزی در مازندران بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

وی اضافه کرد: این وضعیت چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) علاوه بر مناطق فوق در مناطقی از استان‌های بوشهر ، کرمان، هرمزگان همچنین خلیج فارس و تنگه هرمز پیش بینی‌ می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در ادامه گفت: پنجشنبه (۱۴ اردیبهشت) به غیر از استان‌های ساحلی دریای خزر ، زنجان، قزوین، البرز و تهران که وقوع رگبار پراکنده در آن‌ها دور از انتظار نیست، در سایر مناطق کشور بارش قابل ملاحظه رخ خواهد داد.

وی افزود: جمعه (۱۵ اردیبهشت) نیز در جنوب و جنوب شرق کشور بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور بارش قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان اضافه کرد: شنبه (۱۶ اردیبهشت)در نقاطی از نوار شمالی کشور، شمال شرق ، شرق، شمال غرب، غرب و جنوب غرب شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در ادامه گفت: خلیج فارس و تنگه هرمز سه شنبه و پنجشنبه مواج و چهارشنبه توفانی خواهد بود. دریای عمان نیز چهارشنبه و پنجشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی چهار روز آینده به تناوب در مناطقی از سیستان و بلوچستان و شرق کرمان و جمعه در خراسان جنوبی و یزد در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک رخ خواهد داد.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۲ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) کمی ابری تا نیمه ابری، وزش باد، گاهی وزش باد شدید، از بعد از ظهر افزایش ابر و با احتمال رگبار. رعد و برق با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه ۵ و ۶ درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه ۳۷ و ۳۲ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901237

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه