Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون تیراندازی گفت که تیم ملی تیراندازی کشورمان به مسابقات جام جهانی هندوستان، اعزام نخواهد شد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

ناصر رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص اعزام تیم ملی تیراندازی کشورمان به جام جهانی هندوستان اظهار داشت: نامه‌ای از فدراسیون هندوستان به دست ما رسید که به دلیل شیوع کرونا، تیم‌های چند کشور به محض ورود، 10 روز قرنطینه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناچار شدیم با فدراسیون جهانی مکاتبه کنیم و شرایط را توضیح دهیم.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی افزود: بچه‌ها به این مسابقات نیاز داشتند. فرصت خوبی بود در تورنمنتی با حضور تیراندازان المپیکی و قدرت‌های جهان شرکت کنند و سطح خود را مقابل حریفان بسنجند، اما این فرصت از ما گرفته شد که این موضوع مطمئناً در روند کار ما تاثیر منفی دارد.

رسولی درباره جزئیات نامه‌نگاری با فدراسیون جهانی به تسنیم گفت: در این مکاتبه از فدراسیون جهانی راه حل خواستیم. راه حل‌هایی نیز به آنها پیشنهاد کردیم که امیدواریم بپذیرند و تدابیری اندیشیده شود. فکر نکنم‌ فدراسیون جهانی بتواند به قوانین داخلی کشورها ورود کند، اما شاید بتواند از نظر فنی و مسابقات، آپشن‌هایی برای ما داشته باشد.

اعلام جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی تیراندازی

وی تاکید کرد: باید به نامه دو شب قبل فدراسیون جهانی درباره مسابقات آزمایشی المپیک که فروردین در ژاپن برگزار می‌شود، اشاره کنم. در این نامه ورزشکاران را مقید کردند که در صورت صلاحدید، در این مسابقات شرکت کنند و آنها هم شرایط را زیر نظر دارند.اگر شرایط در دنیا به صورت دیگری باشد، مطمئناً تدابیری خواهند اندیشید. در شرایط فعلی و با توحه به ابلاغیه هندوستان، اعزام تیم ایران سخت است. اگر هم تیراندازان اعزام شوند، باید در قرنطینه باشند.

مدیر تیم‌های ملی تیراندازی در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلی اردوها در شرایطی که ملی‌پوشان پس از اردوی هانوفر در اوج آمادگی بودند، به ضرر تیم خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: این یک موضوع ملی است و در همه بخش‌ها، تأثیر منفی داشته است. مهم‌ترین وظیفه ما، مربیان و ورزشکاران، حفظ سلامت است و همه تلاش می‌کنیم کسی مشکلی نداشته باشد‌.

رسولی با اشاره به تمرینات انفرادی تیراندازان تیم ملی خاطرنشان کرد: مربیان برنامه‌ها را ابلاغ کردند و آنها موظف هستند تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال کنند. مربیان هم نتایج آنها را رصد می‌کنند. به محض فراهم شدن شرایط، از برپایی اردوها استقبال می‌کنیم. هفته آینده مربیان به ما گزارش خود را ارائه می‌دهند و طبق نظر آنها پیش می‌رویم.

امیدواری رئیس فدراسیون تیراندازی به کسب مدال در المپیک

وی با اشاره به لزوم تأمین تجهیزات مورد نظر اظهار داشت: از فدراسیون پزشکی ورزشی که محیط فدراسیون تیراندازی و محل تمرینات را ضدعفونی کردند، تشکر می‌کنیم، اما برای برگزاری اردو، تجهیزات دیگری لازم است که اگر فراهم شود، می‌توانیم در هفته‌های آینده اردو داشته باشیم. اکنون ورزشکاران به نوعی در اردو هستند، اما به صورت انفرادی و خارج از محیط تمرینات تیم ملی.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی، تقویم جهانی را فشرده دانست و تصریح کرد: تقویم جهانی تیراندازی در هر ماه، یک مسابقه را دارد. ژاپن به عنوان میزبان المپیک، IOC و فدراسیون جهانی مطمئناً تدابیری در نظر می‌گیرند. موضوع فقط رشته تیراندازی نیست و المپیک میزبان رشته‌های زیادی است. آنها همه رشته‌ها را می‌بینند و ما منتظر اخبار جدید در روزهای آینده هستیم.

رسولی در پایان گفت: آرزوی قلبی ما این است که این موضوع تمام و شرایط عادی شود و همه مردم ایران در سلامتی و آرامش زندگی کنند.

انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون تیراندازی ایران تیراندازی ایران تیراندازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی ایران تیراندازی ایران تیراندازی فدراسیون تیراندازی ایران تیراندازی ایران تیراندازی فدراسیون تیراندازی فدراسیون جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران

ملی‌پوشان پاراتیراندازی ایران موفق به کسب سه مدال طلا، نقره و برنز در رقابت‌های جام جهانی شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P2، کلاس SH1، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع 8 نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

 

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با 239.7 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب 214.8 امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با 148 امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

امروز همچنین محمدرضا میرشفیعی ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی آقایان P1 در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه سوم راهی مرحله فینال شد و در این مرحله با کسب 234.8 امتیاز در رده دوم ایستاد و به مدال نقره رسید. در این ماده نمایندگانی از کشور هند و کره جنوبی به ترتیب اول و سوم شدند.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفته و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیده بود.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار ( 71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی