Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@18:00:43 GMT

مدیرعامل بازنشسته پرسپولیس، چگونه مدیر پیکان شد؟!

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۸۸۵۵

مدیرعامل بازنشسته پرسپولیس، چگونه مدیر پیکان شد؟!

حمیدرضا گرشاسبی که از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به دلیل اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان مصوب مجلس شورای اسلامی از کار کنار رفته بود و حقوق بازنشستگی دولتی دریافت می کرد، در یک اقدام عجیب از سوی کارخانه دولتی ایرانخودرو ، به عنوان مدیرعامل پیکان به فوتبال بازگشته است تا ابهامی بزرگ در صدور این حکم انتصابی مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل اسبق سرخپوشان که در دوره محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس این پست را عهده‌دار بود، در ادامه با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان از کار کنار گذاشته شد و با کار دولتی خداحافظی کرد اما او اکنون بعد از مدتی حضور به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه دولتی پیکان، به عنوان مدیرعامل جدید و جانشین شیعی دوباره مشغول به کار شد.

گرشاسبی درباره دلیل حضورش به عنوان مدیرعامل پیکان می‌گوید: « چند وقت پیش هم مدیران ایران خودرو پیگیر بودند تا در هیات مدیره حاضر باشم. قبل از آن هم آقای شیعی با توجه به مشکلات عمل جراحی سنگینی که انجام داده بود دنبال استراحت بود. ما از ایشان خواهش کردیم تا بماند و با توجه به حساسیت شرایط و تیم دنبال همکاری باشد. او بار دیگر از چند روز اخیر دنبال استعفا و بازنشستگی بود. الان قرعه به نام من خورد و این کار را شروع کردیم و ببینیم که چه می‌شود. »

در شرایطی که گرشاسبی به دلیل منع به کارگیری بازنشستگان از یک تیم دولتی به نام پرسپولیس کنار گذاشته شد، چگونه توانسته حکم مدیرعاملی پیکان را دریافت کند؟ این پرسشی است که نهادهای نظارتی ، مجلس ، سازمان بازرسی، وزارت صنعت معدن و تجارت و در یک کلمه دولت باید پاسخ دهد.

گرشاسبی تمایل ندارد به این سوال پاسخ دهد و آن را به مراجع تصمیم گیر ارجاع می‌دهد و تنها به ذکر این توضیح که باشگاه پیکان یک نهاد خصوصی است و تصمیم گیری درباره پرسپولیس و استقلال بر عهده نهاد‌های دولتی است، اکتفا می‌کند!! 

او می گوید: «باشگاه پیکان موسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو است و کاملا خصوصی است. به هر حال در اصل اعتقاد ما این است که در ورزش حرفه‌ای و قهرمانی بحث بازنشستگی وجود ندارد. کجای دنیا در بحث مدیریت ورزشی بازنشستگی است. در حال حاضر در همین باشگاه‌ها چند مدیر شرایط بازنشستگی را دارند، اما زوم کردند روی پرسپولیس و استقلال. در حال حاضر پیکان خصوصی است و اگر مشکلی بود خودم وارد عرصه نمی‌شدم.» 

گرشاسبی درباره تقابل هفته آینده تیمش برابر پرسپولیس گفت: همیشه موقعی که در پرسپولیس هم بودم می‌گفتم باید بروند بازی جوانمردانه و خوب به نمایش بگذارند و نتیجه در اولویت دوم قرار دارد. مهم این است که بچه‌ها بازی کنند و بعد که تمام شد از خودشان راضی باشند که تمام توان را گذاشتند و هیچ شرمندگی ندارند. برد و باخت در اولویت نیست اینکه تمام تلاش و توان را به کار گیرند در اولویت قرار دارد و در بازی با پرسپولیس هم امیدوارم به نتیجه لازم برسیم و در ادامه مسابقات هم به هدفی که داریم برای بقا دست پیدا کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران توافق صلح نقص ایمنی بدن سیامند رحمان محمد توفیق علاوی روز درختکاری پیکان گرشاسبی تابناک ورزشی پرسپولیس کروناویروس کرونا در ایران توافق صلح نقص ایمنی بدن سیامند رحمان محمد توفیق علاوی روز درختکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت

به گزارش "ورزش سه"، محمد رجاییان بعد از برد آلومینیوم مقابل پرسپولیس در جام حذفی در جمع خبرنگاران حضور یافت. او درباره این پیروزی گفت: تیم جوان ما یک‌پنجم پرسپولیس هزینه کرده است. دو بار از تیم بزرگ و نامی پرسپولیس عقب افتادیم و هنگامی که بازی 2 بر صفر شد، فکر می‌کردند همه‌چیز تمام شده است. تماشاگرانی که علاقه برابری نسبت به دو تیم داشتند، پرسپولیس را تشویق می‌کردند.

او با اشاره به افرادی که درجایگاه شیشه ورزشگاه اراک به تشویق پرسپولیس پرداخته بودند، گفت: نصف هواداران این جایگاه، پرسپولیس را تشویق می‌کردند. آنها اراکی بودند و شیپور داشتند! این برای فوتبال اراک بد است! کسانی که این افراد را به این جایگاه راه داده‌اند، باید پاسخگو باشند. هواداران ما روی سکو خوشحالی می‌کردند که تماشاگران حریف، اشیایی پرتاب کردند. طرفداران تیم میهمان در کدام ورزشگاه به دو بخش تقسیم می‌شوند؟

مدیرعامل آلومینیوم اراک در ادامه صحبت‌هایش گفت: پرسپولیس در نیم‌فصل دوم فقط به ما باخته و مقابل استقلال مساوی کرده است. این تیم بازی خوبی ارائه می‌کند و در بقیه دیدارها پیروز شده است. بازیکنان ما دیدگاه‌های فنی مجتبی حسینی را در زمین اجرا کردند و در وقت اضافه، موقعیتی به حریف ندادیم. خداوند یار ما بود و شایسته پیروزی بودیم.

رجاییان درباره غیبت بانوان در سکوهای ورزشگاه اراک مقابل پرسپولیس تاکید کرد: مسئولان ما با اینکه تحت فشار بودند، برگزاری بازی با خانم‌ها را به بهترین شکل آزمایش کردند. در دیدار با پرسپولیس و استقلال، سه هزار هوادار خانم داشتیم که شرکتی یا تزئینی نبودند! انتقاد خودم را از رفتار خارج از شأن افرادی که باعث شدند این اتفاق فوتبال اراک بیفتد، اعلام می‌کنم.

او درباره حاشیه‌های رفتار سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال در دیدار با آلومینیوم عنوان کرد: اشکال این بود که بازیکن استقلال چند دقیقه پس از تخلیه آن سکوها ایستاد. در این سمت هم سهل‌انگاری می‌شود و هوادار خانم به زمین می‌آید. در ادامه اتفاقاتی رقم می‌خورد که در کشور ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد فدراسیون اعلام کند زیرساخت‌های ما مشکل دارد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد وضعیت ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک بیان کرد: بخشی از ساخت و ساز ورزشگاه توسط شرکت تجهیز اماکن ورزشی انجام شده است. آنها وضعیت نور ورزشگاه را ترمیم کرده‌اند و جایگاه‌های VIP و CIP ما درست می‌شود. گیت‌های ورزشگاه امام خمینی (ره) الکترونیکی خواهد شد و میکسدزون ورزشگاه را اصلاح می‌کنیم.

رجائیان درباره کیفیت ضعیف پوشش تلویزیونی دیدارهای خانگی آلومینیوم اظهار داشت: رئیس سازمان صداوسیما دو قول مثبت داده که اگر اتفاق بیفتد، بعد از واگذاری سرخابی‌ها انقلاب دیگری در فوتبال کشور رخ می‌دهد. یکی اینکه حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها تعلق بگیرد و دیگری اینکه همه بازی‌های لیگ برتر با کیفیت HD پخش شود.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت