Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: پلیس با محتکران اقلام بهداشتی و دارویی در کردستان سخت برخورد می‌کند. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج, از برخورد قاطع با سودجویان شرایط فعلی کشور در این استان خبر داد و اظهار داشت: پلیس با افراد سودجو و محتکران اقلام بهداشتی، دارویی, مواد ضدعفونی، ماسک و الکل مورد نیاز مردم و افرادی‌که سبب تشویش اذهان عمومی و سلب آرامش روانی جامعه را فراهم کرده، برخورد قانونی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حفظ آسایش مردم, امنیت روانی جامعه و جلوگیری از اشاعه شایعات و شبهات در جامعه در اولویت پلیس است, افزود: نیروی‌انتظامی در کنار سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها در جهت امدادرسانی و مقابله با ویروس کرونا در کنار مردم بوده و همه امکانات و تجهیزات بهداشتی و سازمانی به‌صورت اقدام جهادی در جهت سم‌زدایی اماکن عمومی پای کار است.

گروزر در انتظار وضعیت ویروس کرونانزول ایران به رده چهارم کشورهای مبتلا به ویروس کرونا

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه پلیس به‌عنوان مدافعان امنیت تا لحظه ریشه‌کنی بیماری کرونا در کنار مدافعان سلامت خواهد بود، تصریح کرد: از عموم مردم انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و احتکار لوازم، موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش کنند.

سردار آزادی خطاب به مردم تاکید کرد که اخبار موثق را از رسانه‌های معتبر و رسمی پیگیری کرده و به اخبار کذب و شایعه در خصوص ویروس کرونا توجهی نکرده و هر گونه موارد مشکوک را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان

سردار علی آزادی اظهار کرد: ماموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودروی در آن حوالی می شوند.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو بودند، افزود: ماموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفاء حریق داخل خودرو سازمانی با اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، را خاموش کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه صدمه جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل ماموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی یادآور شد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را به عنوان یک افتخار برای خود می‌داند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد