Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@18:40:58 GMT

آمار کرونا در ایران به ۲۳۳۶ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۸۸۸۹

آمار کرونا در ایران به ۲۳۳۶ نفر رسید

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته معاون بهداشت وزارت بهداشت افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا، در ایران اظهار کرد: تعداد مبتلایان کرونا در کشور به ۲ هزار و ۳۳۶ نفر و تعداد افراد فوت شده به ۷۷ نفر رسیده است. براین اساس حدود ۴۳۵ نفر بهبود یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او افزود: استان های گیلان، قم و تهران در صدر درگیری هستند اما روند ابتلا در قم به ثبات رسیده است؛ در سایر استانها نیز به صورت تک گیر موارد ابتلا داریم.   رییسی ادامه داد: تا کنون بیش از ۵ هزار و ۷۳۷ نفر تست کرونا داده اند که از این تعداد ۲ هزار و ۳۳۶ نفر مثبت قطعی شده اند.   معاون بهداشت وزارت بهداشت تصریح کرد: هیئتی از سازمان جهانی بهداشت و ۲ کارشناس از کشور چین به ایران آمدند و درباره نوع غربالگری، تشخیص و درمان بحث های فنی را مطرح کردیم و تبادل اطلاعات داشتیم. همچنین درباره رفتار در مبادی مرزی و خدمات در منزل و ایزولاسیون و درمان برای بیماران با داروهای جدید به بحث پرداختیم.    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف زدن درباره کمبود دارو مهم‌تر است یا پوشش کارکنان داروخانه؟/وقتی وزارت بهداشت به جای تامین دارو به چیزهای دیگری فکر می‌کند! (فیلم)

عصر ایران ــ چند وقتی است پوشش کارکنان داروخانه‌ها از تامین دارو مهمتر شده است. به تازگی اخباری منتشر شده که می‌گفت سهمیه داروی داروخانه‌ها بستگی به حجاب کارکنان آن دارد.

گزارش را این‌جا ببینید

وزارت بهداشت بعد از آن خبر را تکذیب کرد و روابط عمومی وزارتخانه گفت منظور از این دستورالعمل  تفکیک پرسنل و مسئول فنی بوده است. حدود یک سال پیش هم خبر اجبار پوشیدن مقنعه  برای کارکنان داروخانه‌ها منتشر شد. انتشار این اخبار در حالی است که بیماران در ایران با معضل جدی کمبود دارو مواجهند و وظیفه وزارت بهداشت تامین دارو برای بیماران است. این گزارش را در این باره ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انتقاد شدید فاطمه هاشمی از وزارت بهداشت : چرا آمار مرگ و میر بیماران خاص را منتشر نمی‌کنید؟ هشدار وزارت بهداشت: سهمیه داروی داروخانه ها با توجه به وضع حجاب کارکنان تعیین می‌شود!

دیگر خبرها

  • حرف زدن درباره کمبود دارو مهم‌تر است یا پوشش کارکنان داروخانه؟/وقتی وزارت بهداشت به جای تامین دارو به چیزهای دیگری فکر می‌کند! (فیلم)
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۸۴۴ نفر رسید
  • نقش ماماها در حفظ و ارتقای سلامت خانواده / فعالیت بیش از ۲۰ هزار ماما در کشور
  • انتقاد شدید فاطمه هاشمی از وزارت بهداشت
  • چرا نباید از فروشنده‌های سیار غذا خرید؟
  • فعالیت ۸۰ هزار ماما در کشور/ نقش مؤثر ماماها در جوانی جمعیت
  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد
  • حدود ۱۹ هزار بیمار تالاسمی در کشور داریم