Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: فعلا تصمیمی برای برپا بودن یا نبودن ستاد نوروزی و برگزاری برنامه‌های مربوط به آن توسط شورای شهر گرفته نشده است.

اسماعیل حاجی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه ضدعفونی کردن شهر رشت با بیش از ۲۰ دستگاه خودرو آتش‌نشانی و در سطح تمام خیابان‌ها انجام می‌شود، اظهار کرد: موادی که برای ضدعفونی کردن استفاده می‌شود، استاندارد و طبق نظر علوم‌پزشکی است

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اکیپ‌های مختلف شهرداری وظایف خود را در قبال مبارزه با شیوع کرونا شناخته‌اند و تا زمانی که کرونا به‌طور کامل کنترل نشود فعال خواهند بود، افزود: در شب‌هایی که باران می‌بارد کار ضدعفونی کردن مکان‌های مسقف مانند سرویس‌های بهداشتی و پیلوت زیر ساختمان شهرک‌ها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: جلسات شورای شهر به‌طور مرتب برگزار شده و مکان‌های وابسته شهرداری نیز ضدعفونی می‌شوند؛ کارمندان ادارات و سازمان‌ها نیز درخصوص نحوه ضدعفونی کردن مکان‌ها آموزش دیده‌اند.

وی در رابطه با تأثیر شیوع کرونا در برگزاری برنامه‌های نوروزی کلانشهر رشت، خاطرنشان کرد: فعلاً تصمیمی برای برپا بودن یا نبودن ستاد نوروزی و برگزاری برنامه‌های مربوط به آن توسط شورای شهر گرفته نشده است.

کد خبر 413324

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر رشت ویروس کرونا کرونا ویروس ستاد نوروزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برگزاری برنامه ضدعفونی کردن شهر رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است، در دور دور نهایی رقابت ماده پرتاب چکش ملیکا نوروزی نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۵۷.۲۶متر در جایگاه چهارم این مسابقات ایستاد. 

دیگر خبرها

  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!