Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرعامل برق منطقه‌ای باختر گفت: ۷۵۰ مگاولت آمپر معادل ۱۲ درصد به ظرفیت لرستان اضافه شد.

فرهاد شبیهی امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های صنعت آب - برق لرستان که به‌صورت ویدئو کنفرانس در محل سالن مخابرات استان برگزار شد، اظهار کرد: در نوزدهمین پویش الف-ب- ایران، وزارت نیرو با هشت پروژه در حوزه انتقال و فوق توزیع در لرستان افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از پروژه‌ها پست ۲۳۰ کیلو ولت نیروگاه خرم‌آباد است که با بهره‌برداری از آن ۶۰۰ مگاولت آمپر به ظرفیت انتقال منطقه اضافه می‌کند.

مدیر عامل برق منطقه‌ای باختر گفت: همچنین سه پست ۶۳ در استان افتتاح شد که یکی از مهم‌ترین آنها پست خرم‌آباد شش بوده که با هدف تامین برق مردم  این شهرستان احداث شده است.

شبیهی بیان کرد: همچنین پست ۶۳ کیلو ولت مومن آباد در ازنا و ۶۳ کلو ولت شهرک صنعتی بروجرد از دیگر پروژه‌های افتتاحی امروز بود.

وی تصریح کرد: در مجموع ظرفیتی که این پست‌ها ایجاد می‌کنند در حوزه فوق توزیع ۱۵۰ مگا ولت آمپر و در حوزه انتقال ۶۰۰ مگا ولت آمپر بوده که در مجموع ۷۵۰ مگا ولت آمپر معادل ۱۲ درصد به ظرفیت لرستان اضافه شد  که این مهم در بحث توسعه مناسب اقتصادی، در حوزه فوق توزیع  نیاز صنعت مشترکان در بروجرد، خرم‌آباد و مومن آباد و مشترکان را تامین می‌کند.
مدیر عامل برق منطقه‌ای باختر بیان کرد: در حوزه فوق توزیع نیز هشت درصد افزایش رشد ظرفیت داشتیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برق استانی اقتصادی فوق توزیع ولت آمپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۹۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند

علیرضا فخاری، استاندار تهران در نخستین جلسه شورای اداری ۱۴۰۳ که با حضور وزیر کشور برگزار شد گفت: نزدیک به ۵۰ درصد از اتباع حاضر در کشور در استان تهران ساکن هستند و اقدامات لازم به کمک سایر نهادها در حال انجام است که اتباع غیرمجاز را دستگیر و از کشور خارج شوند.

به گفته وی، اتباع مجاز را نیز چه در حوزه اقتصادی چه در حوزه اجرایی و فرهنگی باید سازماندهی کنیم، بخشی از ظرفیت‌های ما اکنون در اختیار اتباع است که باید برون دادهایشان را در این زمینه نمایان کنند.

این درحالیست که روز گذشته وحیدی، وزیر کشور نیز اعلام کرد ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این برای اتباع را نداریم و کشورمان اشباع شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان
  • حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد