Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با بیان اینکه شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان افزایش یافته است، گفت: تمام شرکت کنندگان در جلسات اداری باید از ماسک و دستکش استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «محمد کریمیان» ظهر امروز(۱۳ اسفند) در نشست ستاد مبارزه با کرونا از برنامه‌ها و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی، تصمیمات شایسته و ارزنده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خصوص تعطیلی نماز جمعه و مراسم اعتکاف و سایر مناسبتها و مراسمات مذهبی تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی  همچنین ضمن تقدیر تلاش شایسته مسئولان و کارکنان دانشگاه در مقابله با شیوع کرونا در استان، گفت: این بیماری هم اکنون در دوران پیک خود در استان سپری می‌کند و شمار افراد مبتلا افزایش یافته است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان کرد: بنا به دستور وزیر محترم بهداشت در جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، تمام شرکت کنندگان در جلسات اداری باید از ماسک و دستکش استفاده کنند.

 

وی همچنین ابراز کرد: برای مقابله بیشتر با این بیماری، ضرورت دارد که اقدامات پیشگیرانه بیش از پیش در سطح استان تشدید و تقویت گردد.

 

کریمیان یادآورشد: با اقدامات پیشگیرانه از جمله شست و شو دستها و رعایت بهداشت فردی و عمومی، می‌توان از شیوع بیماری کرونا در استان جلوگیری کرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح  کرد: اگر همه ما عزم و جدیت خود را در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا به کار گیریم، قطعاً این بیماری مهار خواهد شد.

 

در این جلسه دکتر کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گزارشی از اقدامات و فعالیتهای پیشگیرانه در رابطه با بیماری  کرونا در سطح استان  ارائه کرد.

 

گفتنی است که در این جلسه دکتر شاهماری، معاون غذا و دارو،  دکتر صادقی فر، معاون بهداشتی دانشگاه ضمن تاکید بر اقدامات پیشگیرانه بیماری کرونا، به تشریح گزارشی از اقدامات و خدمات بهداشتی انجام شده در سطح استان در مقابله با این بیماری پرداختند.

 

 

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: هیچیک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند.

با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پلمب انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضائی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093902

دیگر خبرها

  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • سیلزدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا هستند
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟