Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر آسیابی با اشاره به این که معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان نیز با تشکیل جلساتی با محوریت این موضوع جهت اعمال نظارت بر چرخه تولید و توزیع اقلام بهداشتی برگزار کرده است گفت: با شهرداری شیراز نیز پیرامون تنظیف و ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر جلساتی برگزار و طرح گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در دستور کار قرار گرفت که به صورت مستمر در حال اجرا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از انجام هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نظارت لازم در صدور مجوز و تولید اقلام ضدعفونی کننده مورد نیاز استان خبر داد و بیان داشت: در سطح استان فارس چندین کارخانه به امر تولید ماسک و همچنین تولید محلول‌های ضدعفونی کننده مورد نیاز اضافه شدند و با حمایت‌های انجام شده ظرفیت‌های تولید این مواد و اقلام افزایش یافته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تشکیل ۱۴ پرونده در این زمینه خبر داد و در ادامه گفت: معاونین دادستان به صورت شبانه روزی دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و کشف انبار‌های احتکار اقلام بهداشتی صادر و به محض کشف اقلام بهداشتی و دارویی مرتبط در اجرای بخشنامه دادستانی کل کشور در جهت توزیع در بین داروخانه‌ها و مراکز عرضه این اقلام در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

دادستان شیراز افزود: در مواردی که احتکار و گران فروشی در حد عمده باشد تحت عنوان اخلال در نظام اقتصادی با صلاحیت دادسرای انقلاب اسلامی پرونده تشکیل و مورد رسیگی قرار خواهد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تشدید نظارت توزیع اقلام بهداشتی دادستان فارس اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم

کمیل پرناک گفت: این اقلام شامل؛ پتو، موکت، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته، انواع کنسرو و چراغ والور است که با توجه به شرایط آنان ورفع نیازهای اولیه این جمعیت توزیع شده است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گیلان افزود: توزیع اقدام زیستی مورد نیاز بین خانواده‌های حادثه دیده از حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد و به خانوارهای جامانده با تایید فرمانداری این شهرستان ارائه می‌شود.

پرناک با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی؛ آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوارها توزیع شده‌است، افزود: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفرو استفاده از مهمانسراهای روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: سه تیم امدادی در لحظات نخست حریق در منطقه حضور یافتند و ضمن کنترل ۱۰ مورد فشار خون، حمایت های روانی را انجام دادند و از صبح حادثه (پنجشنبه گذشته) ۶۰ نفر در قالب ۱۲ تیم امدادی و عملیاتی پنج نفره با ۱۰ خودروی امدادی، ۲ خودروی کامیونت و یک دستگاه مینی بوس برای فراهم کردن اماکن اسکان اضطراری از شهرستان شفت، فومن و رشت حضور یافتند.

آتش سوزی بامداد پنجشنبه گذشته در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت واقع در غرب گیلان که ۴۰ ساختمان شامل بیش از ۱۲۰ واحد مسکونی و غیره را در برگرفت، خسارت جانی نداشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ایران رتبه چهارم علم گیاهان دارویی و طب سنتی دنیا
  • ایران در رتبه چهارم تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • رتبه چهارم ایران در تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم