Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@13:47:01 GMT

تمرین پرسپولیس تعطیل شد، اما استقلال قطع نکرد!

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۹۳۰۰

در حالی که تعداد زیادی از هواداران باشگاه استقلال در شبکه های اجتماعی، دلیل عدم تعطیلی مسابقات لیگ برتر و لغو دیدارهای فوتبال بدلیل ویروس کرونا را تمایل سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به ادامه پیروزی های تیم پرسپولیس می دانستند، اما بعد از قطع رقابتها، این باشگاه استقلال است که  با وجود تعطیلی لیگ همچنان تمرین می کند!

به گزارش تابناک ورزشی، با تصمیم سازمان لیگ بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نخواهد شد و بنابراین بازی استقلال برابر سایپا به زمان دیگری موکول شده است اما در حالی که پرسپولیسی ها جلسه تمرینی خود را تعطیل کرده بودند، آبی ها با دستور مجیدی که او نیز منتقد برگزاری مسابقات بود، به تمرینات خود ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که برای ویروس کرونا ، برگزاری مسابقه یا جلسه تمرینی و رقابت با تیم حریف یا تماس با بازیکن خودی فرقی ندارد.

فرهاد مجیدی تمرین استقلال را تعطیل نکرده است و آبی‌ها همچنان تمرینات خود را ادامه می‌دهند تا بدن بازیکنان این تیم افت نکند. مشخص نیست دغدغه این مربی جوان برای حفاظت از سلامتی بازیکنانش مقابل ویروس کرونا چه شد؟

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران توافق صلح نقص ایمنی بدن سیامند رحمان محمد توفیق علاوی روز درختکاری فرهاد مجیدی استقلال پرسپولیس تمرین ویروس کرونا تابناک ورزشی کروناویروس کرونا در ایران توافق صلح نقص ایمنی بدن سیامند رحمان محمد توفیق علاوی روز درختکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار برابر سپاهان، امروز به تمرین و ریکاوری پرداخت.

به گزارش فرهیختگان، نکته جالب اینکه تصاویر تمرین نشان می‌دهد، صادقی برخلاف سایر هم تیمی هایش این روز ها در تمرینات حضور شادابی ندارد!

او که مدتی است فرصت بازی چندانی پیدا نکرده، شب گذشته هم بدون صحبت با خبرنگاران ورزشگاه را ترک کرد تا شایعات جداییش از پرسپولیس در پایان فصل به اوج خود برسد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902159

دیگر خبرها

  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • گزارش تصویری از تمرین استقلال در کمپ ناصر حجازی
  • حضور آتیلا حجازی در تمرین امروز استقلال / فیلم
  • حال و هوای کمپ حجازی پیش از شروع تمرین استقلال / فیلم
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!