Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:22:52 GMT

سعید شهبازی فرماندار هلیلان شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۹۴۸۳

سعید شهبازی فرماندار هلیلان شد

به گزارش ایرنا، بخش هلیلان تا بهمن ماه امسال جز  شهرستان چرداول بود که با مصوبه هیات دولت به عنوان  یازدهمین شهرستان در استان ایلام شناخته شد.

با توجه به این که انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیش بود و اعضای هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی و سایر عوامل برگزار کننده انتخابات هلیلان زیر مجموعه شهرستان چرداول بودند، معرفی فرماندار شهرستان  تازه تاسیس هلیلان به بعد از انتخابات موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گمانه زنی های مختلف بالاخره توسط استاندار ایلام  سعید شهبازی بعنوان اولین فرماندار شهرستان هلیلان  منصوب شد.  

 سعید شهبازی پیش از این سوابق مدیرکلی هسته گزینش استانداری و شهرداری های ایلام از سال 94 تاکنون ، بخشداری چوار به مدت 6 سال (سالهای 88 تا 94)، بخشداری زرنه به مدت 5 سال (سال 83 تا 88)، بخشداری هلیلان به مدت 4 سال (سالهای 73 تا 77) را در کارنامه خود دارد.

مراسم معارفه فرماندار هلیلان فردا  ۱۴ اسفند با حضور  مدیران ارشد استان و مدیران محلی در سالن اجتماعات بخشداری هلیلان برگزار می شود.

شهرستان هلیلان به مرکزیت شهر توحید در ۹۵ کیلومتری  ایلام قرار دارد. 

برچسب‌ها استان ایلام چرداول

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان ایلام چرداول استان ایلام چرداول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی

شهنوازان  فرماندار شهرستان تفتان  از خسارات ناشی از بارندگی و سیل در راه‌های روستایی شهرستان و پروژه‌های نیمه تمام و در حال اجرا بازدید و مشکلات رخ داده در اثر آسیب دیدن زیرساخت‌های مذکور را از نزدیک بررسی کرد.

شهنوازان با حضور در مناطق کوهستانی تفتان جنوبی در بخش مرکزی و بخش گوهرکوه روستا‌های شهرستان و مشاهده موارد مختلف خسارات در اثر بارندگی و شکستگی خاک دامنه کوه ها، سیل بردگی راه‌های مواصلاتی روستا‌ها بازدید کرد.

 فرماندار شهرستان تفتان در حاشیه بازدید از آسیب‌های وارده به برخی از راه‌های روستایی بر اثر بارش‌های اخیر، تأکید کرد: راه‌های روستایی که بر اثر بارش‌های اخیر تخریب شده اند بایستی مرمت و لکه گیری شده و برخی نقاط نیز روکش آسفالت شوند. 

شهنوازان افزود: باید با تعامل و همکاری اداره کل راهداری، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستاها، ایمنی ورودی روستا‌ها مورد توجه قرار گیرد و مسائل موجود در این زمینه برطرف گردد.

 فرماندار تصریح کرد، بخشداران تابعه و مدیران دهیاران ضمن جمع بندی خسارات، گزارشات خود را در خصوص جاده ها،کشاورزی، باغات بصورت کتبی جهت اقدام به ستاد بحران شهرستان اعلام نمایند.

عمرهاشمزهی مدیر آبفاتفتان  نیز گفت: چاه شرب آب کوته پایینوچاه آب شرب سایت آبرسانی از بخش گوهرکوه به شهر نوک آباد و همچنین چاه شماره دو کچ گوهرکوه به دلیل طغیان رود خانه مدار بهره برداری خارج گردیده اند ونیاز ضروری به لایه روبی دارند طی روزهای آینده با همکاری بخشداران، مدیرکل آبفا استان جهت لایه روبی چاه ها انجام میگیرد. 

کردی مدیر جهادکشاورزی تفتان  اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی خبر از خسارات  80 درصدی وارده به بخش کشاورزی و باغات زردآلو و سایر مرکبات داد. 

وی گفت در مدت بارش تگرگ و شدت بالای بارش و حجم زیاد آن به کشاورزان خسارات جدی وارد شد که میطلبد برای جبران خسارات وارده به کشاورزان مساعدت لازم با کشاورزان که قشر زحمت کش می باشد انجام گیرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی