Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سرشاخه اصلی یک باند کلاهبرداری عضویابی شرکت هرمی و همدست وی در عملیات ماموران انتظامی کمیجان دستگیر شد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ یوسف سپهوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، در حاشیه جلسه قرارگاه پدافند زیستی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به دستگیری سرشاخه باند کلاهبرداری در استان مرکزی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی استان مرکزی در شهر کمیجان در عملیات تحقیقی از فعالیت یک شرکت هرمی در سطح این شهر آگاه شده و با هماهنگی مرجع قضائی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس استان و شهر کمیجان قرار گرفت که در ادامه رونذ این پرونده و با پیگیری به عمل آمده از سوی پلیس، ‌5 نفر از کسانی که تحت عنوان این شرکت هرمی از آنها کلاهبرداری شده بود، شناسایی و در تکمیل تحقیقات سرشاخه اصلی این شرکت هرمی و همدست اصلی اش شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ورود پلیس به این پرونده، همدست متهم اصلی دستگیر و مشخص شد که سرشاخه اصلی این شرکت مدتی است که از کشور خارج شده که با پیگیری های انجام شده از سوی پلیس، سرانجام متهم اصلی پرونده در زمان بازگشت به کشور دستگیر و تحت بازجویی پلیس قرار گرفت.

سپهوند تصریح کرد: در مراحل تکمیل تحقیقات مشخص شد این دو نفر تحت عنوان این شرکت هرمی در حدود 1.6 میلیارد ریال از 5 شهروند این شهرستان کلاهبرداری کرده، که در این باره پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

انهدام 2 باند زمین‌خواری با هزار میلیارد تومان کلاهبرداری در البرزکلاهبرداری با فروش ژل ضد عفونی در یزد؛ مردم مراقب سودجویان باشندباند اسکیمری با 400 فقره کلاهبرداری در البرز متلاشی شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به مصوبات و دستورالعمل‌های قرارگاه پدافند زیستی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در برخوردپلیس با واحدهای صنفی متخلف گفت: احتکارکنندگان اقلام بهداشتی تحت چتر اطلاعاتی پلیس قرار داشته و با آنان برخورد قاطع می شود، بنابراین همه یگان‌های انتظامی به ویژه در حوزه خدمات پلیس راهنمایی و رانندگی، برنامه‌ریزی لازم برای ارائه خدمات انتظامی به شهروندان بدون مراجعه ر دستور کار قرار گیرد.

وی بر تقویت و تشدید طرح های مشترک پلیس و مراکز بهداشت در سراسر استان بر واحدهای صنفی تاکید کرد و افزود: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، طرح‌های نظارتی با جدیت هر چه بیشتر ادامه دارد و واحدهای صنفی هدف مانند سفره خانه، رستوران، تالار باغ، قهوه خانه، هتل و مسافرخانه هابه صورت مستمر مورد رصد و نظارت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/711/ش

R7980/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی استان مرکزی شرکت هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان

سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری ۲ کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس فتا دیواندره مبنی بر اینکه ۲ نفر از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی با جلب اعتماد، مبالغ قابل توجهی از آنان با عنوان اخذ گواهینامه رانندگی، مدرک تحصیلی و ... کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی ۲ نفر کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به ۲۰۰ ملیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: در این رابطه ۱۹ نفر شاکی شناسایی شده است.

آزادی با هشدار اینکه پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم در فضای حقیقی و مجازی برابر قانوان برخورد خواهد کرد، عنوان کرد: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • ۲۲ نفر از اعضای شرکت هرمی در نوشهر دستگیر شدند