Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@11:54:49 GMT

معرفی نادری به AFC برای دریافت جایزه مسئولیت اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۹۸۴۵

معرفی نادری به AFC برای دریافت جایزه مسئولیت اجتماعی

مشاور فدراسیون فوتبال در امور مسئولیت‌های اجتماعی و بازی جوانمردانه اعلام کرد که محمد نادری برای دریافت جایزه مسئولیت‌های اجتماعی به AFC معرفی می‌شود. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، غلامحسین زمان‌آبادی، مشاور فدراسیون در امور مسئولیت‌های اجتماعی و بازی جوانمردانه در این خصوص گفت: تلاش خانواده فوتبال در حوزه امور مسئولیت‌های اجتماعی این است که رفتارهای شایسته چهره‌های فوتبال را پر رنگ کنیم تا ابعاد مثبت این رویکردها در سطح جامعه دیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راستای الگوسازی از اینگونه رفتارها و اقدامات ارزشمند باید به رفتار جوانمردانه محمد نادری ملی پوش پرسپولیس اشاره کنم که در روزهای اخیر دو اقدام مهم را انجام داد.

وی ادامه داد: رویکرد اول این بازیکن با اخلاق و جوان تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در صفحه شخصی وی رقم خورد که امکان تبلیغات رایگان مشاغل را برای ده‌ها کاربر و فعال بازار فراهم کرده تا به سهم خود در موقعیت فعلی به مردم کمک کرده باشد. موضوع دوم هم توزیع ماسک و وسایل بهداشتی مورد نیاز در برخی مناطق و اماکن پرتردد در جنوب شهر تهران بوده که از آنجا که وی علاقه‌ای به اطلاع‌رسانی آن نداشته موضوع بسیار قابل مهم‌تر می‌شود و جای تقدیر ویژه دارد.

زمان‌آبادی عنوان کرد: محمد نادری بازیکن با اخلاق تیم ملی یکی از گزینه‌هایی خواهد بود که برای دریافت جایزه مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی می‌شود. جامعه فوتبال به مسئولیت اجتماعی خطیر خودش در این موقعیت حساس عمل می‌کند و غیر از نادری بسیاری دیگر از بازیکنان و مربیان حتی پیشکسوتان هم اقدامات خیریه ارزشمندی انجام داده‌اند که به مرور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پنج پیشنهاد برای تقابل با کرونا روی میز AFC

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط AFC فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران مسئولیت های اجتماعی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، نادری که برای بازی استقلال انگیزه زیادی داشت، بدون توجه به حواشی در سمت چپ خط دفاعی تراکتور عملکرد خوبی را از خود نشان داد و تلاش کرد تا با ایجاد تعادل در دفاع و حمله، وظایفش را انجام دهد.

این بازیکن که در هفته‌های اخیر اوج گرفته و نمایش مطمئنی را از خود نشان می‌دهد، در برابر استقلال نیز حملات این تیم را خنثی کرد و در حالی که مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو را روبروی خود می‌دید، هر زمانی که فرصتی دست می‌داد برای حمله به گروه پرتعداد حمله وران نیز اضافه می‌شد.

شاید بهترین دوران فوتبالی محمد نادری در پرسپولیس و استقلال باشد و حالا او بعد از دو فصلی که در ترکیه و برای آلتای اسپور توپ می‌زد و کمتر در دید بود، این فصل دوباره با تراکتور به این دوران نزدیک شده و در عین حال با تمرکز بیشتر و تمرین سخت‌تر، روز به روز تلاش می‌کند تا بهتر از قبل شود.

برای تراکتور و هوادارانش نیز احتمالا جالب است که آنها در این پست بازیکنی را در اختیار گرفته‌اند که علاوه بر بازی در خارج کشور، تجربه عضویت در پرسپولیس و استقلال و قهرمانی لیگ برتر را در توشه خود دارد.

دیگر خبرها

  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • اقدام جوانمردانه بازیکنان نفت در شرایط حساس
  • مسئولیت علم در کلاس امام صادق(ع)
  • باید الگوی یک خانواده کامل را ترسیم کنیم
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است