Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، صادق نامدار، سه‌شنبه ۱۳ اسفند در جمع خبرنگاران منطقه آزاد ماکو در استان آذربایجان‌غربی گفت: پذیرش مسافران ورودی از طرف ترکیه به ایران مشکلی ندارد و با تمهیدات و کنترل بهداشتی هم مسافران و هم کامیون ها می توانند وارد کشور شوند، در حال حاضر به دلیل انتشار بیماری کرونا ویروس، طرف ترکیه‌ای هیچگونه اتباع ایرانی و مسافران را از مرز بازرگان پذیرش نمی کند و فقط اتباع خود کشور مذکور بصورت محدود می توانند تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تاکید کرد: مسئولین گمرک و سازمان منطقه آزاد تجاری _ صنعتی ماکو درخواست نشست اضطراری با مسئولین، ‌ مرزبانی و گمرک استان آغری ترکیه برای بازگشایی و تردد مسافران و کامیون ها از مرز بازرگان کرده است که امید داریم با این نشست بخشی از مشکل عدم تردد در این مرز مرتفع شود.

مدیرکل گمرک بازرگان در ادامه افزود: ترکیه به منظور قرنطینه مسافران ورودی اقدام به احداث بیمارستان صحرایی کرده که ظرفیت پذیرش آن ۶۰ نفر است.

نامدار بیان کرد: کامیون های ایرانی تا رفع مشکل مذکور اجازه ترانزیت به کشور ترکیه را ندارند، در سمت ترکیه نیز به ظرفیت ۱۰۰ کامیون محل‌های قرنطینه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل گمرک بازرگان تصریح کرد: مسئولین بهداشتی و درمانی نیز اقداماتی در خصوص قرنطینه و کنترل مسافران خروجی و ورودی در مرز بازرگان انجام می دهد.

به دنبال شیوع بیماری کرونا اکثر مرزهای زمینی کشورهای مختلف از جمله عراق، ترکیه، افغانستان و غیره مسدود شده است.

کد خبر 489034 برچسب‌ها مرزباني استان آذربایجان غربی كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مرزباني استان آذربایجان غربی كرونا در ايران مرز بازرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیرخارجه اردن: نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند

آفتاب‌‌نیوز :

«ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن امروز در نشست امنیتی ریاض، تاکید کرد: ما به دنبال یک صلح مبتنی بر راه حل دو کشور هستیم و اسرائیل باید پایبندی خود به صلح عادلانه و جامع را اعلام کند.

به گزارش الجزیره، وی افزود: جامعه بین‌الملل اتفاق نظر دارد که تنها راه تضمین امنیت و صلح راه حل دو کشور است.

وزیرخارجه اردن تاکید کرد: فاجعه انسانی در غزه عمیق‌تر می‌شود و کودکان غزه در حال جان دادن از گرسنگی هستند. نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به سمت نابودی بکشاند.

وی افزود: تعداد شهرک‌های صهیونیستی اکنون به ۷۰۰۰ شهرک رسیده و شهرک‌سازی راه حل دو کشور را از بین می‌برد. نتانیاهو صلح را به تعطیلی کشانده و اوضاع را به سمت جنگ منطقه‌ای پیش می‌برد.

ایمن الصفدی تاکید کرد: نتانیاهو اکنون شکست خورده و اسرائیل به دولتی منحوس تبدیل شده است. کاملاً مشخص است که نتانیاهو به دنبال صلح نیست.

وی تاکید کرد: حماس آغازگر جنگ و نزاع نبوده و این را نمی‌توان انکار کرد. اسرائیل شرایط لازم را برای تشکیلات خودگردان جهت انجام وظایف خود فراهم نکرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • وزیرخارجه اردن: نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور