Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@02:30:19 GMT

استراماچونی باز هم در لیگ ایتالیا بدون تیم ماند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۲۹۹۲۸

استراماچونی باز هم در لیگ ایتالیا بدون تیم ماند

باشگاه کالیاری ایتالیا به دنبال طولانی شدن روند بازی‌های بدون برد این تیم، سرمربی نماینده منطقه ساردینیا را اخراج کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، با افزایش تعداد بازی‌های بدون برد تیم فوتبال کالیاری به ۱۲ مورد، سران این باشگاه تصمیم به اخراج سرمربی تیم رولاندو ماران گرفتند و مسئولیت تمرین دادن بازیکنان تیم به صورت موقت به مکس کانزی، سرمربی تیم ذخیره‌های باشگاه، سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالیاری با وجود شروع فوق‌العاده‌ای که در این فصل داشت و امیدوار کردن هوادارانش به کسب سهمیه لیگ اروپا، ناگهان وارد مقطعی کابوس‌وار شد که بازی‌هایش یکی پس از دیگری بدون برد خاتمه می‌یابند. این روند از دوم دسامبر (دقیقاً سه ماه پیش) آغاز و با ثبت دوازده بازی بدون پیروزی در کارنامه این تیم همراه شد. کالیاری این هفته به رم باخت که این سومین باخت متوالی‌اش بود و سبب سقوط این تیم به رده یازدهم جدول شد. این در حالی است که کالیاری در ابتدای فصل حتی به رده چهارم جدول هم رسید.

پیش از این آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال و بعد از آن هم والتر زنگا به عنوان گزینه‌های هدایت کالیاری معرفی شده بودند، اما گفته می‌شود که مدیران باشگاه تمایل دارند که به سرمربی تیم دوم خود اعتماد کنند. در همین حال جان‌لوکا دی مارتزیو کارشناس معروف کالچو مدعی شده است که والتر زنگا جانشین ماران خواهد شد و مکس کانزی هم دستیار او خواهد شد. بدین ترتیب استراماچونی شانس چندانی برای هدایت کالیاری ندارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران توافق صلح نقص ایمنی بدن سیامند رحمان محمد توفیق علاوی روز درختکاری استراماچونی کالیاری تابناک ورزشی کروناویروس کرونا در ایران توافق صلح نقص ایمنی بدن سیامند رحمان محمد توفیق علاوی روز درختکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۲۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است

سرمربی بارسلونا می‌گوید که شاگردانش فردا با تیمی در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان رقابت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که شاگردانش فردا شب (شنبه) در چارچوب هفته سی‌وچهارم لالیگای اسپانیا میهمان جیرونا خواهند بود، جدالی که به نوعی جنگ بر سر نایب‌قهرمانی است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما فردا با تیمی که در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است، بازی خواهیم کرد. نه‌ به خاطر جایگاه فعلی جیرونا (رده سوم جدول لالیگا)، بلکه به خاطر اینکه آنها این فصل این را ثابت کرده‌اند. آنها به دنبال ارائه سبک بازی‌ای هستند که ما به دنبال ارائه‌اش هستیم، بنابراین فردا بازی دشواری خواهد شد.

سرمربی بارسلونا با اشاره به شکست 4 بر 2 تیمش مقابل جیرونا در ماه دسامبر اظهار داشت: من رقابتی با میچل (سرمربی جیرونا) ندارم اما ما می‌خواهیم در بازی فردا انتقام شکست بازی رفت را بگیریم. اینکه ایالت کاتالونیا فصل بعد دو نماینده (اشاره به بارسلونا و جیرونا) در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد، فوق‌العاده خواهد بود.

امید بارسلونا به فروش 2 بازیکن به عربستانی‌ها

وی در مواجهه با این پرسش که «آیا یکی از اهداف باقیمانده شما در فصل جاری این است که لواندوفسکی جایزه پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا) را از آن خود کند؟» تأکید کرد: تنها هدف ما قطعی کردن جایگاه دومی‌مان در جدول رده‌بندی لالیگا است. اگر لواندوفسکی در کنار این هدف ما موفق به کسب این جایزه شود، فوق‌العاده خواهد بود. ما برای روبرت ارزش زیادی قائل هستیم و او به انتقادات فکر نمی‌کند.

تیم‌های بارسلونا و جیرونا در حالی از ساعت 20 فردا (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم می‌روند که در حال حاضر به ترتیب با 73 امتیاز و 71 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی لالیگا هستند و بالای سر خود رئال مادرید 84 امتیازی را می‌بینند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۰ - بایرلورکوزن ۲؛ ژابی پایتخت ایتالیا را فتح کرد
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون