Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرالله سائلی رئیس هیئت بوکس استان زنجان: یکصد میلیون ریان هدیه اولین اقدام ما بعد کسب سهمیه المپیک توسط طوفان شریفی برای ایشان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مراسم قرعه کشی مسابقات بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیا دیروز (دوشنبه) برگزار شد و مشتزنان کشورمان رقیبان خود را شناختند. در این رقابتها ۱۵۱ بوکسور از 35 کشور در بخش مردان حضور پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزن 91 کیلوی این دوره از مسابقات متعلق به طوفان شریفی بوکسور قدرتمند و جوان 20 ساله زنجانی است که در آستانه کسب سهمیه المپیک در مسابقات بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیاقرار دارد.

 خبرنگار خبرگزاری برنا در استان زنجان در همین رابطه گفتگوییداشت با نصرالله سائلی رئیس هیئت بوکس استان زنجان که در پی تقدیم می گردد.

 

سائلی در باره فعالیت شریفی تا رسیدن به اردوی تیم ملی گفت:آقای طوفان شریفی تمام دستورات کمیته فنی وسرمربی ومربیان تیم ملی بوکس جمهوری ایران را مو به مو اجرا کرده وباتمام قوا دراختیارتیم ملی بوده وهیچ غیبتی نداشته وهمیشه به موقع سرتمرینات حاضربوده است.

سائلی در رابطه با این سوال که چه اقداماتی جهت حمایت از این قهرمان نموده اید اظهار کرد: بنده شخصا به نوبه خود باتمام توان حمایت کرده وخواهم کرد.مجموعه ساعی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و در راس آنها جناب آقای علی خلیلی چچکی مدیرکل ورزش و جوانان، هم از نظر تحصیلی واشتغال ودرحدتوان، حمایت مالی خواهند نمود.

نصرالله سائلی رئیس هیئت بوکس استان زنجان در رابطه با کمک های مالی و حمایتی به طوفان شریفی افزود:یکصد میلیون ریان هدیه اولین اقدام ما بعد کسب سهمیه المپیک توسط طوفان شریفی برای ایشان خواهد بود. این اولین تمهید ما می باشد. در کنار آن کلیه هزینه های ایاب ذهاب وملزومات ورزشی وسایر نیازهای ورزشی ایشان رابرطرف خواهیم کرد.

رئیس هیئت بوکس استان زنجان در پایان سخنان خود گفت: وظیفه دارم اززحمات مدیرکل محترم جناب اقای خلیلی ومعانت ورزشی جناب اقای مهندس حمزه پور و کارشناسان اداره کل ورزش وجوانان استان زنجان بالاخص از ریاست محترم فدراسیون، جناب اقای دکترحسین ثوری.کمیته فنی فدراسیون و پهلوان استکی،  سرمربی زحمت کش ودلسوز ومربیان  محترم وهمکارانشان بخصوص مربیان پایه دراستان زنجان که برای آقای طوفان شریفی زحمات ویژه ای  را متحمل شده اند واعضای محترم هیات بوکس استان زنجان ومسولین  محترم کمیته های چندگانه بوکس استان، نهایت امتنان را داشته باشم. 

تقدیر وتشکر ویژه دارم از مدیر روابط عمومی هیات بوکس استان زنجان که با اطلاع رسانی لحظه به لحظه خود، مایه دلگرمی جامعه بوکس استان و همچنین آقای طوفان شریفی می باشند.سربلندوسرافرازباشید.

قرعه بوکسورهای کشورمان

قرعه بوکسورهای کشورمان به قرار زیر است:

52 کیلوگرم: امید احمدی‌صفا پس از یک دور استراحت در دور دوم با قاسم السودانی بوکسور عراقی دیدار می‌کند.

57 کیلوگرم: دانیال شه‌بخش در دور نخست با چن از چین‌تایپه مبارزه خواهد کرد.

63 کیلوگرم: اشکان رضایی پس از یک دور استراحت با لی جونگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

69 کیلوگرم: سجاد کاظم‌زاده یک دور استراحت می‌کند و سپس با برنده ساموا و فیجی دیدار می‌کند.

75 کیلوگرم: سیدشاهین موسوی پس از استراحت در دور اول با برنده ژاپن و عراق روی رینگ خواهد رفت.

81 کیلوگرم: احسان روزبهانی در همان دور نخست با چن دونگ ار چین مبارزه می‌کند.

91 کیلوگرم: طوفان شریفی در دور اول هان از کشور چین را پیش رو دارد.

91+ کیلوگرم: ایمان رمضان‌پور در دور نخست آیمایتی از چین را مقابل خود خواهد دید.

رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیا از امروز (سه‌شنبه) آغاز می‌شود و به مدت ۹ روز ادامه خواهد داشت.

شهر امان پایتخت اردن از میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده دارد.

جامعه ورزش استان زنجان به ویژه تک تک اعضای هیئت بوکس در اقصا نقاط استان با امید به یاری پروردگار عادل، برای دلاور مرد خود، طوفان شریفی آرزوی موفقیت خواهد کرد و از دعا های خود این فرزند رشید استان را بهرمند خواهد ساخت.

 

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سهمیه المپیک مسابقات بوکس طوفان شریفی مراسم قرعه کشی گزینشی المپیک در قاره آسیا رئیس هیئت بوکس استان زنجان کسب سهمیه المپیک طوفان شریفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، شمشیربازی ایران در اسلحه‌های اپه مردان و زنان، فلوره مردان و زنان و سابر زنان دنبال سهمیه المپیک پاریس بود که در هیچ‌کدام موفق به گرفتن سهمیه نشد.

محمد اسماعیلی تنها بازیکن ایرانی بود که در انتخابی المپیک قاره آسیا تا نزدیکی گرفتن سهمیه المپیک پیش رفت اما در مرحله نیمه نهایی شکست خورد و با وجود گرفتن مدال برنز مشترک اما از رسیدن به سهمیه المپیک در اسلحه اپه بازماند.

اپه و فلوره ایران آخرین باری که توانستند سهمیه بگیرند در المپیک ۱۹۷۶ مونترال بود و با توجه به اینکه در المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم سهمیه به دست نیامد این حسرت تا المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس ۵۲ ساله می‌شود.

اپه پتانسیل نتیجه گرفتن دارد

حامد صداقتی، سرمربی تیم اپه ایران، در مورد نرسیدن به سهمیه المپیک بیان کرد: نتیجه‌ای که محمد اسماعیلی گرفت، نزدیک‌ترین قدمی بوده که در اسلحه اپه به سمت گرفتن سهمیه المپیک برداشته شده است. اسماعیلی به دلیل کم‌لطفی برخی دوستان مدتی از تمرین و مسابقات دور بود و زمانی که برگشت در مسابقات انتخابی المپیک با تمام توان و غیرتش بازی کرد و با اختلاف یک ضربه نتیجه را واگذار کرد. در واقع جای امیدواری برای آینده اپه وجود دارد.

صداقتی در پاسخ به این پرسش که آیا اردوهای داخلی و مسابقات بین المللی به اندازه کافی برای حضور در انتخابی المپیک داشتند؟ تاکید کرد: مسابقات و اردوهای داخلی را داشتیم و به کمپ بین المللی گرجستان رفتیم و با تیم‌ها و بازیکنان قوی تمرین کردیم. یک کمپ و مسابقه هم در آلمان برنامه‌ریزی کرده بودیم اما به بازیکنان ویزا ندادند. اگر به آلمان می‌رفتیم تجربه خوبی در آستانه انتخابی المپیک بود.

سرمربی اپه در مورد آینده این اسلحه گفت: همیشه جا برای بهتر شدن و پیشرفت است اما محمد اسماعیلی و تیم اپه نشان دادند پتانسیل گرفتن نتیجه را دارند. تیم اپه با سرمایه‌گذاری و توجه بیشتر در دوره بعد المپیک راحت‌تر به سمت سهمیه المپیک می‌رود. سعی می‌کنیم تیم خوبی را در اسلحه اپه داشته باشیم. برنامه‌ریزی ما بلندمدت است و امیدواریم در نهایت بازیکنان به حقشان برسند.

دیگر خبرها

  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد