Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@21:59:10 GMT

هشدار به جایگاه‌های متقلب عرضه سوخت

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۰۷۴۲

هشدار به جایگاه‌های متقلب عرضه سوخت

 


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، اسماعیل عاقلی سه‌شنبه افزود: تعداد ۵ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه جنوب استان بدلیل اجازه ندادن برای آزمون ادواری نازل‌های سوخت و ممانعت از انجام آزمون‌های مربوطه و فقدان امکان بررسی و اظهار نظر در خصوص صحت عملکرد نازل‌ها و حجم عرضه و فروش سوخت مایع به شهروندان، به مراجع قضایی جهت اعمال قانون و برخوردهای لازم معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل استاندارد استان کرمان اظهار کرد: نازل‌های جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در راستای اجرای قانون اوزان و مقیاس‌های سازمان ملی استاندارد و رعایت حقوق شهروندی و جلوگیری از کم‌فروشی، مورد کنترل و آزمون و بازرسی‌های ادواری سالیانه توسط کارشناسان استاندارد و شرکت‌های بازرسی تائید صلاحیت شده قرار می‌گیرند و در صورت تائید این جایگاه‌ها نسبت به نصب برچسب‌ها و صدور تائیدیه‌های لازم اقدام می‌شود.

نخستین تشکیلات سازمان ملی استاندارد ایران در سال ۱۳۰۴ همزمان با تصویب قانون اوزان و مقیاس‌ها شکل گرفت و تا سال ۱۳۱۱ به نام اداره «اوزان و مقادیر» در وزارت فلاحت، تجارت و فواید عامه فعالیت داشت.

این سازمان هم‌اکنون در پنج حوزه استانداردسازی، ارزیابی انطباق، اندازه‌شناسی، تائید صلاحیت و کار پژوهشی فعالیت می‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران توافق صلح نقص ایمنی بدن سیامند رحمان محمد توفیق علاوی روز درختکاری کشتار مسلمانان در هند جایگاه سوخت پمپ بنزین بنزین دزدی متقلب تقلب کروناویروس کرونا در ایران توافق صلح نقص ایمنی بدن سیامند رحمان محمد توفیق علاوی روز درختکاری کشتار مسلمانان در هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ اردشیر هوشیار در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: امشب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت خودروی پراید هنگام سوخت گیری در جایگاه سی ان جی جانبازان آستارا دچار حریق شد.
وی با بیان اینکه پراید به علت گسترش آتش کامل سوخت، افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.
رییس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان آستارا اضافه کرد: بر اثر شدت آتش سوزی در حال حاضر در جایگاه جانبازان امکان سوخت گیری برای خودرو‌ها وجود ندارد که مسئولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

دیگر خبرها

  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • قدرتمندترین موتور فضایی چین ۵۰۰ تن پیشرانش تولید کرد
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند
  • داوطلبان متقلب دستگاه‌های جاسوسی پیشرفته داشتند/احتمال محرومیت تا ۵ سال
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب خودرو می‌زند
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ سالم ترین کنکور را برگزار کردیم