Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:12:38 GMT

تولید و پخش برنامه ساعت سلامت در استان بوشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۰۷۴۴

تولید و پخش برنامه ساعت سلامت در استان بوشهر آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تولید و پخش برنامه ساعت سلامت با هدف آگاهی بخشی و آموزش مردم با دعوت از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی آغاز شده است.

سید حسین ناظر اضافه کرد: این ویژه برنامه‌ها در دو بخش مجزای تلویزیونی و رادیویی تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم تولید برنامه‌های تخصصی در این خصوص مقرر شد برنامه ساعت سلامت در سیمای مرکز بوشهر هر شب از ساعت ۲۰ الی ۲۰ و ۳۰ دقیقه و در رادیو از ساعت ۱۱ الی ۱۱ و ۳۰ دقیقه به صورت زنده و مستقیم پخش شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها از حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان و کارشناسان بخش‌های مختلفی بهره خواهیم برد.

وی از مخاطبین رسانه استانی صدا و سیمای مرکز بوشهر خواست تا با ارائه نظر از طریق سامانه پیام‌گیر ۳۰۰۰۰۷۷۳ و شماره تلفن گویای ۱۶۲ برنامه سازان این بخش را همراهی کنند.

کد خبر 4869229

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سید حسین ناظر صداوسیمای مرکز بوشهر ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند سیمای مرکز بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ کبری توکلی با اشاره به وضعیت نخلستان‌های استان بوشهر افزود: اکنون ۸ هزار هکتار از نخلستان‌های استان بوشهر درجه ۲ در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی، بوشهر و جم وجود دارد که به اصلاح بستر باغ و عملیات نوسازی و بهسازی نیاز دارند.

وی با بیان اینکه مدیریت باغات درجه ۲ خرما ضعیف است و برخی از نخل‌ها تکریب نشده‌اند گفت: همین امر عاملی برای ایجاد آفت‌ها شده، بنابراین بهبود سازی و بهینه کردن شرایط باغ برای رسیدن به عملکرد بالاتر الزامی است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان تغذیه نخیلات، هرس، تکریب، آرایش و تنک کردن نخیلات و پوشش‌دهی خوشه خرما را یکی از برنامه‌های مهم در مدیریت نخل‌ها دانست و تأکید کرد: حمایت از کشاورزان و رفع مسائل و موانع در جهش تولید مورد توجه ویژه قرار دارد.

توکلی پایش مستمر بررسی وضعیت آفت قرنطینه‌ای سوسک سر خرطومی حنایی در نخیلات استان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: ردیابی و پایش روزانه نخیلات توسط کارشناسان در حال اجراست و آموزش و توصیه‌های لازم به بهره‌برداران ارائه می‌شود.

وی از کشاورزان خواست ضمن پایش مداوم درختان نخل و عمل به هشدار‌ها و توصیه‌های کارشناسان این سازمان، در صورت مشاهده علائم خسارت آفت با مشورت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی نسبت به مدیریت اصولی کنترل آفت اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • اعلام زمان آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا
  • آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز