Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@14:40:52 GMT

هایک لوک ؛ فروشگاه محصولات هایک ویژن + تخفیف ویژه

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۰۷۷۰

هایک لوک ؛ فروشگاه محصولات هایک ویژن + تخفیف ویژه

هایک ویژن این روز ها از محبوبیت زیادی در بین کاربران دوربین های مداربسته برخوردار است . این برند توانسته به سبب کیفت بالای عرضه شده در محصولاتش جایگاه ویژه ای را در بین دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی بدست بیارد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، هایک ویژن عمده محبوبیت خود را در بازار جهانی مدیون همزمانی کیفیت خوب این دوربین با قیمت مناسب آن است که در سرتاسر جهان توانسته نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هایک ویژن در سال هایی که در ایران حضور داشته است نیز توانسته محبوبیت خاصی را در بین ایرانیان به دست بیاورد . به نحوی که عمده پروژه های نصب دوربین های مداربسته بر پایه تولیدات این شرکت نصب و راه اندازی می شوند.

دوربین مداربسته هایک ویژن تحت شبکه

در گذشته تنها دوربین مداربستههایک ویژن آنالوگ برای سیستم های حفاظتی استفاده میشد اما امروزه با تنوعی که دوربین های مداربسته تحت شبکه در رمزگذاری ها  ، کیفیت های تصویر و چندین مورد دیگر ارائه میکنند توانسته جای دوربی های آنالوگ را در بازار بگیرد .در حال حاضر دوربین های مداربسته تحت شبکه از 0.3 تا 29 مگاپیکسل در بازار تجهیزات حفاظتی دنیا موجود هستند.

این دوربین ها در سال 1996 برای اولین بار توسط شرکت axis  به بازار راه یافت. همه شرکت های سازنده دوربین مداربسته تحت شبکه از پروتکل های اختصاصی خود استفاده می کنند . به همین دلیل تنها در صورتی امکان  استفاده همزمان از این دوربین ها موجود است که  تکنولوژیOnvifبرای دوربین ها فراهم شده باشد.

به نوعی این دوربین ها را می توان به دو دسته از لحاظ ثبت و ذخیره تصاویر تقسیم بندی کرد .دسته اول دوربین هایی هستند که برای ذخیره ی تصاویر به طور قطع به یک سیستم مرکزی (nvr) لازم دارند اما برخی از این دوربین ها دارای رم بوده و می توانند تصاویر را در رم خود بدون نیاز بهnvr  ذخیره نمایند.

در ابتدای امر که این دوربین ها به بازار آمده بودند از آنجایی که پهنای باند اینترنت در سراسر جهان پایین بود اختلاف زمانی بسیار زیادی برای تصویر ها مشاهده می شد اما با مرور زمان و افزایش سرعت اینترنت در سرتاسر جهان این مشکل تا حدودی از بین رفت.

مزایای دوربین تحت شبکه هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن تحت شبکه برخلاف دوربین های آنالوگ که برای انتقال تصاویر به کابل ها نیاز دارند این اطلاعات را از طریق شیکه اینترنت جابجا می کنند

دوربین تحت شبکه این قابلیت را دارد تا صدا ی دو طرفه را از طریق شبکه جابجا نمایند. به نوعی دوربین مداربسته تحت شبکه این قابلیت را دارد تا مانند یک تلفت همراه عمل نماید.(به طور مثال مدیر مجموعه می تواند از طریق دوربین های آی پی با کارکنان ارتباط برقرار کند.)

استفاده از شبکه های اینترنتی از جمله وایفای و شبکه های موبایلی یکی از ویزگی های مهم دورین مداربسته هایک ویژن تحت شبکه است.

هوش مصنوعی یکی ز مهم ترین ویزگی های دوربین تحت شبکه است . این ویژگی در برخی از موارد به کاربرکمک می کند تا برخی از فرایند های شناسایی را به کمک سیستم های هوشمند به انجام رساند.

انتقال داده ها در دوربین تحت شبکه از طریق پروتکل های WPA یا WPA2, TKIP یا AES انجام میشود که این ویژگی باعث می شود تا این دوربین ها بتوانند امنیت بسیار خوبی را از طریق شبکه برای کاربران خود فراهم نمایند.

این دوربین ها انتقال برق و تصویر را تنها با یک کابل که از تکنولوژی Power over Ethernet (PoE) استفاده میکند به انجام می رساند.

معایب دوربین هایک ویژن تحت شبکه

دوربین مداربسته هایک ویژن تحت شبکه از قیمت بسیار زیادی نسبت به دوربین های آنالوگ و توربو اچ دی بهره میبرد. البته علت قیمت بالای این دوربین ها این موضوع است که این دوربین هایک ویژن توانایی پردازش و ذخیره ی تصاویر را در خود دوربین دارند.

این دوربین ها (دوربین مداربسته هایک ویژن تحت شبکه) این قابلیت را دارند تا علاوه بر انتقال تصاویر از طریق آی پی تصاویر را از طریق سرور های اختصاصی خود با قابلیتp2p به نمایش گذارد.

دوربین تحت شبکه اطلاعات برروی شبکه عمومی جابجا میکند و برخلاف دوربین هایک ویژن توربو اچ دی که این تصاویر را از طریق کابل ها و شبکه ی خصوصی انتقال میدهد میتواند توسط هکر ها مورد حمله قرار بگیرد.

دوربین مداربسته هایک ویژن توربو اچ دی

ویژگی های دوربین مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن است که باعث می شود تا در رقابت با دوربین های تحت شبکه بازار بهتری را داشته باشد. این ویژگی های عبارتند از:

کیفیت تصویر

دوربین مداربسته توربو اچ دی بر خلاف دوربین های مداربسته آنالوگ که معمولا در رنج کیفیتی کوچک ۰.۴ تا ۱ مگاپیکسل را در بر میگرفتند.

دوربین هایی را در بازه ها 2 تا ۸ مگاپیکسل در بر می گیرند که دست مشتری را تا حد زیادی بز می گذارند .

این دوربین های دو ، سه ، چهار ، پنج و هشت مگاپیکسلی از کیفیت بالایی برخوردارند و دقیقا تصاویر را با کیفیت مورد انتظار نمایش خواهند داد.

قیمت دوربین هایک ویژن

اکثر ما در هنگامی که قصد خرید هر کالایی را برای خود داشته باشیم.

به دنبال بهترین لیست قیمت هایک ویژنبه همراه بهترین کیفیت می گردیم .

دوربین مداربسته هایک ویژن تحت شبکه از آنجایی که پردازش تصویر را در خود دوربین انجام می دهد

قیمت بیشتری را به ازای هر واحد روی دست سازنده خواهد گذاشت .

اما دوربین مداربسته هایک ویژن توربو اچ دی پردازش تصاویر را همگی در یک دستگاه دی وی ار انجام میدهد .

همین موضوع باعث شده تا دوربین هایک ویژن توربو اچ دی قیمت کمتری را برای خریدار به همراه داشه باشد .

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که این دوربین ها دقیقا همان کیفیتی را به شما عرضه خواهند کرد که دوربین های تحت شبکه به شما خواهد داد .

این دوربین ها انتخاب مناسبی برای افرادی هستند که قصد تامین امنیت منازل و محل کار خود را دارند . زیرا در عین کیفیت بالا از قیمت فوق العاده مناسبی نیز بهره می برند.

سهولت استفاده

نصب دوربین مداربسته هایک ویژن توربو اچ دی هایک ویژن همچون دوربین های آنالوگ از طریق کابل ترکیبی فراهم است .

البته دستگاه های سری جدید این مجموعه از تکنولوژیPoCبرخوردار است که این قابلیت را برای کاربران فراهم میکنند

تا دوربین ها را از طریق یک کابل تک پورت که در زمان واحد توانایی انتقال قدرت و تصویر را دارد فراهم میکند.

ویژگیAcuSenseدوربین مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن

دستگاه های دی وی آر موجود برای دوربین های توربو اچ دی هایک ویژن این قابلیت را برای کاربران فراهم می کنند

که به واسطه ی تکنولوژیAcuSenseموجود در این دسگاه ها بدون نیاز به وقت و نیروی انسانی انسان و خودرو را از یک دیگر تشخیص دهد .

این ویزگی یکی از جذاب ترین ویزگی های این دستگاه ها است که در کنار قیمت پایین این دستگاه و البته دوربین ها قابل توجه است .

تکنولوژیColorVu

کمپانی هایک ویژن پس از تولید دوربین مداربسته توربو اچ دی خود در نسخه های جدید ویژگی ای را تدارک داده است که دوربین های تولید شده ی جدیدش در تمامی ساعت روز و شب تصاویر رنگی را در اختیار کاربران قرار دهد. البته ذخیره تصاویر رنگی در شب نیازمند حداقل نور اس در غیر این صورت این دوربین ها به واسطه توانمایی دید در شب بالای خود می توانند در تاریکی مطلق تصاویر سیاه و سفید با کیفیتی را ثبت نمایند.

درباره برند هایک ویژن بیشتر بدانید.

هایک ویژن یکی از تولید کنندگان و برندهای تجهیزات نظارت تصویری درحوزه سیستم های امنیتی است.

این کمپانی در سال 2001میلادی(1380شمسی) در هانگژو چین تاسیس شد.
هایک ویژن با بیش از13000 نیروی انسانی و 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه ، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه در این حوزه می باشد.

شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری وخلاقت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده است.

تا کنون محصولات هایک ویژن در بیش از 100 کشور به فروش رسیده است.

هایک وِیژن در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد.
محصولات این شرکت شامل طیف کامل و وسیعی از دوربین هایک ویژن آنالوگ وتحت شبکه،دستگاه های ضبط تصاویر آنالوگ،ذخیره ساز های تحت شبکه و… می باشد.

دوربین مداربسته هایک ویژن را از کجا خرید کنیم؟

برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن و سایر تجهیزات آن می توانید به وبسایت هایک لوکنمایندگی هایک ویژن مراجعه و یا با شماره تماس 02166735826 حاصل فرمایید . همچنین امکان مراجعه حضوری به آدرس تهران تقاطع حافظ و جمهوری ، پاساژ نادری  ، طبقه زیر همکف پلاک 8 برای خرید اجناس برای همه عزیزان موجود است .

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: هایک ویژن محصولات هایک ویژن دوربین های مداربسته دوربین مداربسته هایک ویژن تحت شبکه دوربین های مداربسته مداربسته تحت شبکه دوربین هایک ویژن دوربین تحت شبکه دوربین ها تحت شبکه دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۰۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث

الزام داشتن بیمه شخص ثالث برای رانندگی با انواع وسایل نقلیه از قوانین مطلوبی است که آرامش زیادی به‌همراه می‌آورد. فرقی نمی‌کند که در جریان حادثه رانندگی خاطی هستید یا کسی که دچار آسیب می‌شود، درهرحال، وجود بیمه شخص ثالث راهی برای مدیریت هزینه خسارت‌ها به‌نحوی است که همه سود ببرند. با وجود این بیمه اجباری، رانندگی حاشیه امنی پیدا می‌کند و در پناه پوشش خدماتش، وقوع حوادث مختلف قابل کنترل می‌شوند. در ادامه درباره محاسبه هزینه خرید این بیمه بیشتر می‌گوییم.

عوامل اثرگذار در تعیین هزینه بیمه شخص ثالث

سالانه، سازمان بیمه مرکزی تعرفه‌ای مشخص را برای خرید بیمه شخص ثالث اعلام می‌کند. تعیین این تعرفه هم در گروی نرخی است که قوه قضاییه برای دیه در نظر می‌گیرد. نرخ دیه وابسته به عواملی مانند تورم و شاخص‌هایی است که از سوی بانک مرکزی اعلام می‌شود. قیمتی که با در نظرگرفتن این عوامل برای خدمات بیمه شخص ثالث تعیین می‌شود، قیمت پایه دریافت خدمات آن از شرکت‌های ارائه‌دهنده بیمه یا همان بیمه‌گران است.

به‌جز نرخ پایه بیمه شخص ثالث، عوامل متنوع دیگری هم هستند که روی تعیین هزینه بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه اثر می‌گذارند. از جمله این عوامل باید به موارد زیر اشاره کنیم:

مدل خودرو؛ سال ساخت؛ کاربری وسیله؛ اعتبار بیمه‌نامه؛ جرایم انجام‌شده؛ پوشش‌های بیمه؛ تخفیف‌های در دسترس.

مدل خودرو

بنا به اینکه چه خودرویی سوار می‌شوید و وسایل نقلیه‌تان چیست، هزینه بیمه شخص ثالث آن هم تغییراتی می‌کند. برای مثال، یکی از عوامل اثرگذار در این زمینه، تعداد سیلندرهای هر مدل از خودرو است. هرچقدر که وسیله نقلیه‌تان تعداد سیلندر بیشتری داشته باشد، هزینه بیمه شخص ثالثش هم بیشتر می‌شود. برای مثال، باید دقت کنید که هزینه بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ با یک وانت باری یکسان نیست.

سال ساخت

یکی از عواملی که روی تعیین قیمت بیمه شخص ثالث نقش دارد، سال تولید آن است. اگر خودرویی بیشتر از ۱۵ سال عمر کرده باشد، هزینه بیمه آن هم افزایش پیدا می‌کند. بعد از ۱۵ سال، به‌ازای هر سال اضافه، ۲درصد به مبلغ بیمه‌تان اضافه می‌شود. بیشینه این مقدار هم ۲۰درصد است. بنابراین، حواستان باشد که لزوما نرخ و تعرفه بیمه شخص ثالث برای تمام خودروها یکسان نیست و پیش از خرید، حتما استعلامی از هزینه لازم برای خرید بیمه خودروی موردنظرتان تهیه کنید تا با آگاهی اقدام به خرید کنید.

کاربری وسیله

نرخ بیمه شخص ثالث برای تمام خودروها یکسان نیست و کاربرد آن‌ها هم در تعیین قیمت بیمه‌شان اثرگذار است. برای نمونه، خودروهای شخصی بیمه شخص ثالث ارزان‌تری نسبت به خودروهایی دارند که در نقش تاکسی‌های معمولی یا اینترنتی مشغول به فعالیت هستند. حمل بار با خودرو و کارکردهای این‌چنینی دیگر هم باعث می‌شوند که هزینه بیمه شخص ثالث برای هر وسیله متفاوت از دیگری باشد.

اعتبار بیمه‌نامه

بنا به اینکه مدت‌زمان عقد قرارداد بیمه چقدر است، هزینه بیمه شخص ثالث هم تغییر می‌کند. اعتبار بیمه‌نامه‌ها می‌تواند کوتاه‌مدت یا یک‌ساله باشد. بعضی از شرکت‌های بیمه امکان تهیه و خرید روزشمار بیمه شخص ثالث را هم فراهم می‌کنند. دقت کنید که بیمه‌های شخص ثالث کوتاه‌مدت ریسک بیشتری برای بیمه‌گران یا همان شرکت‌های ارائه خدمات بیمه دارند و به همین دلیل، نرخشان پایین‌ نیست.

جرایم انجام‌شده

یادتان باشد که به‌ازای هر روز بدون بیمه شخص ثالث، مبلغی جریمه برایتان ثبت می‌شود. این جریمه براساس نرخ و تعرفه سالانه بیمه تعیین می‌شود و هر سال متفاوت از سال دیگر است. اگر خودرو را بیمه نکنید، جریمه روزانه برایتان لحاظ می‌شود و مبلغ سنگینی شکل می‌گیرد. بنا به اینکه چقدر جریمه پرداخت‌نشده دارید، هزینه خرید و تمدید بیمه برایتان متفاوت خواهد بود.

پوشش‌های بیمه

براساس اینکه خدمات بیمه شخص ثالث چه مواردی از حوادث را تحت پوشش قرار می‌دهد، مبلغ خرید آن هم متفاوت خواهد بود. با انتخاب پوشش‌های بیشتر، هزینه خرید بالاتر می‌رود. سقف تعهدات شرکت‌های بیمه در این زمینه مهم است. در هر سال، این سقف و مبلغ کف ارائه خدمات بیمه متفاوت است. در سال ۱۴۰۲، بیشترین مبلغی که می‌توانید از بیمه شخص ثالث دریافت کنید، معادل با ۴۰۰ میلیون تومان است. حداقل میزان پوشش هم در حدود ۲۰ میلیون اعلام می‌شود.

تخفیف‌های در دسترس

شرکت‌های بیمه باید برای دریافت مبلغ پایه بیمه از قانون سازمان بیمه مرکزی پیروی کنند. بعد از اینکه نرخ اصلی مشخص شد، امکان ارائه تخفیفات مختلف از سوی شرکت‌ها وجود دارد. آن‌ها می‌توانند خرید با تخفیف‌های گوناگون را برای مشتریانشان ممکن کنند. تخفیف مهمی که در این زمینه ارائه می‌شود هم تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث است. به‌ازای هر سال که بدون تصادف بگذرد، تخفیف‌هایی برای وسیله نقلیه در نظر گرفته می‌شود. بهره‌مندی از این تخفیف‌ها راهی برای خرید ارزان‌تر بیمه شخص ثالث است.

خرید آسان برای مدیریت هزینه و آگاهی دقیق از قیمت‌ها

برای خرید بیمه شخص ثالث باید از میان شرکت‌های مختلف فعال در این حوزه، دست به انتخاب بزنید. پیداکردن مناسب‌ترین گزینه کار ساده‌ای به‌نظر نمی‌رسد و برای مقایسه شرایط و تعرفه‌های هریک باید روند تحقیقاتی دشواری را پشت‌سر بگذارید. خبر خوب آن است که با وجود سامانه‌ای مانند بیمه بازار جای نگرانی بابت انتخاب وجود ندارد. با مراجعه به این بستر آنلاین می‌توانید انواع بیمه را بی‌دردسر و راحت بخرید. در بیمه بازار، امکان واردکردن اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه و مشاهده فهرستی کامل از بیمه‌گران برای دریافت خدمات بیمه شخص ثالث از آن‌ها وجود دارد. با مراجعه به این سامانه، فهرست شرکت‌های مختلف و شرایطشان را مشاهده و آن‌ها را با هم مقایسه کنید. در نهایت هم در فرایندی اینترنتی و ساده، اقدام به خرید بهترین بیمه شخص ثالث کنید.

برآوردی از قیمت بیمه شخص ثالث و استعلام قیمت‌ها در بیمه بازار

برای محاسبه آنلاین بیمه شخص ثالث، کافی است که از بیمه بازار کمک بگیرید. با ورود اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه، فهرستی متناسب با مشخصات آن در اختیارتان قرار می‌گیرد. با مرور فهرست که شامل اطلاعاتی درباره قیمت و شرایط خدمات بیمه شرکت‌های مختلف است، امکان تصمیم‌گیری ساده‌تر می‌شود. با انتخاب گزینه مناسب و ورود اطلاعات و مدارک لازم هم تمام روند به‌طور اینترنتی پیش می‌رود. در عرض چند دقیقه می‌توانید صاحب بیمه‌نامه شخص ثالث خودروی خود شوید. هزینه‌ها هم به‌طور اینترنتی و با اتصال به درگاه‌های امن پرداخت از شما دریافت خواهند شد. با روش‌های تازه، امور مختلف از جمله خرید بیمه را خوشایند، ساده و دل‌چسب کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو