Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@08:54:39 GMT

مبادی ورودی و خروجی جزیره کیش کنترل می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۰۹۵۳

مبادی ورودی و خروجی جزیره کیش کنترل می شود

بخشدار شیبکوه شهرستان بندرلنگه گفت: تمیهدات لازم جهت رعایت موارد بهداشتی و درمانی در مبادی ورودی و خروجی اسکله بندر چارک در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فوادمراد زاده، بخشدار شیبکوه شهرستان بندرلنگه در گفتگو اختصاصی باخبرنگار هرمز با اشاره به شیوع ویروس کرونا درکشور اظهارکرد: متاسفانه شاهد فراگیر بودن این بیماری هستیم که شهرستان بندرلنگه و بخش شیبکوه هم از این قاعده مستثنی نبوده و در همین راستا تمهیدات لازم جهت پیشگیری دربندرچارک در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سطح بندر چارک تمهیدات لازم جهت ضدعفونی کردن در سیستم های ادارای در حال انجام است، افزود: باهمکاری دهیاران، شورا و شهرداری درصددیم کلیه مواردی بهداشتی جهت پیشگیری ازکرونادرسطح روستاها، اماکن عمومی، تفریحی رعایت شود.

مرادزاده با تاکیدبر رعایت مواردبهداشتی توسط خانواده هاگفت: مردم بایدحتی الامکان ازحضوردرمکان های غیرضروری خودداری کنند.

بخشدار شیبکوه شهرستان بندرلنگه با اشاره به نزدیک بودن ایام نوروز عنوان کرد: بندر چارک و بخش شیبکوه منطقه ای توریستی و گردشگری به شمار می رود، مسافران و هموطنان زیادی سالانه به دلیل همجواری با جزیره کیش از اقسا نقاط کشور به این بخش سفرمی کند و در این برهه زمانی و خطرپذیر بودن ویروس کرونا ممکن است هر شخصی ناقل این بیماری باشد، لازم است مردم این  ویروس را جدی بگیرند و از تردد و سفرهای غیر ضروروی خودداری کنند.

وی در پایان بابیان اینکه روزانه تمیهدات لازم جهت رعایت موارد بهداشتی ودرمانی در مبادی ورودی و خروجی اسکله بندر چارک در حال انجام است،خاطرنشان کرد: به توجه به اطلاع رسانی که در بحث ممنوعیت تردد خودروها در این بخش شده شاهد کاهش حجم مسافران نوروزی در روزهای پایانی اخر سال در بندرچارک هستیم. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان بندرلنگه حال انجام بندر چارک لازم جهت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد

اولین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهاباد در سال جدید به ریاست تیموری فرماندار بهاباد و با حضور موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، و سایر اعضای کارگروه در محل سالن فرمانداری بهاباد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی و دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت نانوایی‌ها در سطح شهر و روستا‌ها عدم تغییر قیمت نان علیرغم افزایش هزینه‌های ثابت و جاری واحد‌های نانوایی را به عنوان مهمترین دغدغه و افزایش سهمیه آرد ماهانه را مهمترین درخواست نانوایان از کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این موارد توسط مسئولان استانی گردید.

فرماندار شهرستان بهاباد ضمن تشکر و قدردانی از همه نانوایان به خاطر تلاش شبانه روزی در تامین قوت غالب مردم از بروز برخی بی نظمی‌ها در ساعات فعالیت شماری از نانوایی‌ها و همچنین افت محسوس کیفیت نان در اغلب نانوایی‌های شهرستان گلایه کرد و از متصدیان واحد‌های نانوایی درخواست کرد نسبت به پخت و عرضه نان سالم و باکیفیت در ساعات مقرر اهتمام ورزند.

موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن عرض خداقوت به فعالین حوزه گندم، آرد و نان شهرستان به تشریح دستورالعمل هوشمندسازی یارانه آرد و نان پرداخت و افزود: در سامانه هوشمند نانینو در صورت تبدیل آرد تخصیصی به نان مشوق‌هایی برای نانوایان در نظر گرفته شده است و سهمیه ماهانه به صورت خودکار افزایش می‌یابد و در صورت عدم تبدیل بخشی از آرد تخصیصی به نان ضمن اعمال جریمه، سهمیه آرد آن واحد نانوایی به صورت خودکار کسر می‌گردد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه رییس اتحادیه و جمعی از نانوایان شهرستان به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و تصمیمات لازم به منظور رفع مشکلات مطرح شده اتخاذ گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ترافیک ورودی شهرستان جعفرآباد به‌زودی برطرف می‌شود
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل