Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر لیزینگ بازار بزرگ ایران تصریح کرد که تا امروز ۲۰۰ واحد فروشگاهی دایر شده و اگر شرایط کارگاهی هموار شود، می‌توانیم شاهد بهره‌برداری ۱۰۰ درصدی فروشگاه‌ها تا نیمه سال ۱۳۹۹ باشیم. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بازار بزرگ ایران، حمیدرضا کوروش‌فر مدیر لیزینگ بازار بزرگ ایران‌ با اشاره به اینکه بخش‌هایی از فروشگاه‌ها و واحد‌های تجاری و فرهنگی سال گذشته فعالیت خود را اغاز کرده است، گفت: علاوه بر بخش‌های فرهنگی و ورزشی تاکنون  حدود 200 فروشگاه و غرفه در بخش‌های مختلف بازار فعال شده است و روند واگذاری فروشگاه‌ها و غرفه‌ها به بخش خصوصی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکان ثبت درخواست اجاره از طریق سایت ایران‌مال

کوروش‌فر درباره چگونگی واگذاری بقیه فروشگاه‌ها به متقاضیان گفت: با توجه به وسعت مجموعه هنوز واحدهایی برای اجاره وجود دارد؛ علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت بازار بزرگ ایران درخواست خود را ثبت کنند تا با توجه به نیاز بازار بزرگ ایران و شرایط متقاضیان این درخواست‌ها مورد بررسی قرار گیرد. اکنون برای حدود 80 درصد از واحدهای تجاری بازار، قرارداد اجاره منعقد شده است.

مشارکت ایران‌مال با واحدهای صنفی

مدیر لیزینگ بازار در ادامه گفت: شرایط واگذاری واحدها مشارکت با بازار بزرگ ایران است. در این روش مبلغی از جانب مستاجر و متقاضی به عنوان رهن گرفته می‌شود و بنابر قرارداد مورد توافق، درصدی از فروش نیز به عنوان اجاره‌بها از جانب مستاجر به صورت مستقیم به حساب بانک آینده واریز خواهد شد.

نشان‌های مطرح ایرانی، جایگزین نشان‌های تجاری خارجی  

کوروش‌فر با اشاره به اینکه اولویت بازار بزرگ ایران حمایت از تولیدات و نشان‌های تجاری داخلی است، گفت: تحریم‌های آمریکا و اتخاذ برخی تصمیمات دولت در زمینه ممنوعیت واردات کالاهای خارجی، شرایط همکاری با نشان‌های خارجی را سخت کرده است. امروز حضور برخی از برندهای خارجی در ایران‌مال با موانعی جدی مواجه است که ما برای جبران آن از نشان‌های داخلی استفاده کرده‌ایم، البته باید اذعان کنم که برخی از این نشان‌ها از لحاظ قیمت و کیفیت قابل رقابت در بازارهای جهانی هستند. نشان‌های خارجی نیز باید عمده کالای خود را در داخل کشور تولید کنند.

تخطی از چارچوب‌های فرهنگی و مذهبی موجب فسخ قرارداد می‌شود

کوروش‌فر با اشاره به وجود پیوست‌های فرهنگی و تبلیغاتی در متن قراردادهای همکاری فروشگاه‌ها با بازار بزرگ ایران اظهار داشت: واحدها باید چارچوب‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی ایران اسلامی و مقررات بازار را کاملا رعایت کنند. تخطی از این اصول موجب برخورد بازار و توقف همکاری می‌شود.

ایران‌مال برای همه مردم ایران نه یک قشر است

وی افزود: هر طبقه از ایران‌مال برای یک کار خاص تعریف شده نه قشر خاص؛ در ایران‌مال همراه با بام پنج طبقه وجود دارد و هر طبقه تعریف خاص خود را دارد که بر دیگر فعالیت‌ها و حوزه‌ها غالب است. به طور مثال کارایی اصلی طبقه G0 با موضوع «خانه» تعریف شده اما این موضوع دلیل نمی‌شود که در این طبقه فقط محصولات مرتبط با خانه ارائه شود، در همین طبقه برخی واحدها به ارائه خدمات مد و لباس و رستوران نیز می‌پردازند. باید تاکید شود که یک پایه و موضوع اصلی برای هر طبقه وجود دارد اما موضوعات مرتبط در کنار برخی از موضوعات غیرمرتبط نیز در آن طبقه وجود دارد که دلیل این امر سطح بسیار گسترده بازار است.

افتتاح 200 واحد فروشگاهی در ایران‌مال

کوروش‌فر تاکید کرد: تا امروز بیش از 200 واحد به بهره برداری رسیده اما به دلیل پراکندگی واحدها و وسعت مجموعه، شاید گشایش این تعداد واحد به چشم نیاید، البته پایداری شرایط کارگاهی نیز مزید بر علت شده تا در نهایت کار واحد لیزینگ و بازار بزرگ ایران تا حدودی سخت شود.

بهره‌برداری کامل فروشگاه‌ها در اواسط سال آینده

وی افزود: مجموعه طی برنامه‌ریزی‌های خود حمایت از تولید داخلی را در دستور کار قرار داده و اگر فعالیت‌های کارگاهی و زیرساختی مجموعه به صورت 100 درصد به اتمام برسد، اواسط سال آینده به بهره برداری 100 درصدی در واحدهای فروشگاهی می‌رسیم.

انتهای پیام/

 

R1012122/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار بزرگ ایران بهره برداری فروشگاه ها ایران مال کوروش فر نشان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک

خانه بهداشت خوزنان با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.

این مرکز درمانی علاوه بر جمعیت هزار و ۲۰۰ نفری، اهالی روستا‌های ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • شکست بزرگ اسرائیل در آزمایش دفاعی ایران
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز