Web Analytics Made Easy - Statcounter

افسر امنیتی فیفا می گوید بعضی اظهار نظرهای غیر مسئولانه از داخل کشور می تواند موجب تعلیق فدراسیون فوتبال ایران شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داوود رفعتی درباره اساسنامه فدراسیون های عضو فیفا اظهار داشت:

اساسنامه فدراسیون های عضو باید با استانداردهای فیفا انطباق داشته باشد. در واقع فدراسیون جهانی فوتبال با توجه به شرایط و تفاوت هایی که در کشورهای مختلف وجود دارد یک حداقل هایی را در نظر گرفته که لازم است در تمامی اساسنامه ها به شکل دقیق رعایت شود و عبور از این خطوط مشخص شده را نمی پذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئله احترام به قانون کشورها به این شکل نیست که هر چیزی را قبول کنند بلکه این قوانین در داخل استانداردهای اساسنامه مورد نظر فیفا قابل تفسیر است.

رفعتی اضافه کرد:

اینکه یکی از نمایندگان محترم مجلس می گویند ما برای فدراسیون سرپرست تعیین می کنیم از آن جملات فوق العاده خطرناکی است که فوتبال ایران را به سمت تعلیق می برد. باید بدانیم فیفا اعضا و کارکنان ایرانی دارد که ما بسیاری از آنها را نمی شناسیم و به راحتی در جریان اخبار، موضوعات ، اظهارات و مصاحبه های ما قرار می گیرند.

وی تصریح کرد:

همچنین منظور از واژه گاورمنت در ادبیات فیفا فقط دولت به معنی قوه مجریه نیست بلکه در واقع حاکمیت با واژه گاورمنت شناخته می شود. اگر قرار باشد مجلس یا هر نهاد دولتی دیگری مدعی شود که برای فوتبال سرپرست انتخاب می کند این مسئله تهدید مستقیم استقلال فوتبال است که بدون تعارف منجر به تعلیق ما می شود.

رفعتی اضافه کرد:

امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که در نهایت از منافع فوتبال ایران دفاع شود و با بعضی موضع گیری های عجیب فوتبال کشور را در خطر نیاندازیم. همه چیز باید به شکل قانونی و منطقی دنبال شود تا در نهایت شاهد وقوع بهترین اتفاقات برای فوتبال باشیم و از این شرایط عبور کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رفعتی فیفا داوود رفعتی رفعتی فدراسیون فوتبال فیفا فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی

به گزاش همشهری آنلاین شمسایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به درخواست خودش قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده؛ او گفت که خواهان تاخیر در عقد قراردادش شده تا اگر تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا نشد، استعفا بدهد و برود.

حالا اما با توجه به کسب جام قهرمانی توسط فوتسالیست‌های ایران مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر قرارداد شمسایی را امضا کنند.

اصولی، رییس کمیته فوتسال، روز دوشنبه اعلام کرد که در خدمت شمسایی خواهند بود و در همین رابطه خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

شمسایی قرار است به زودی به دیدار مهدی تاج برود و مهم‌ترین بحث در این خصوص قرارداد سرمربی فوتسالیست‌های ایران است. قرارداد او بعد از تنظیم از سوی بخش حقوقی به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا آنجا مصوب شود و به امضای رییس فدراسیون و شمسایی برسد تا حضور سرمربی ایران رسمی شود.

کد خبر 848222 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!