Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@16:18:37 GMT

پاسخگویی سامانه ۱۶۶۶ به سوالات مردم درباره کرونا

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۱۱۴۳

پاسخگویی سامانه ۱۶۶۶ به سوالات مردم درباره کرونا

خسروی از راه اندازی مرکز پاسخگویی ١۶۶۶ خبر داد و گفت: هدف از راه اندازی این مرکز پاسخ به سوالات متداول مردم در خصوص ویروس کرونا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی خسروی» امروز (سه شنبه ۱۳ اسفند) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه در خصوص بیماری کرونا از طریق پیامک به بیمه‌شدگان اطلاع‌رسانی شده است اظهار کرد: بنا بر توصیه وزارت بهداشت به منظور پیشگیری از این بیماری باید تردد مردم در مراکز عمومی کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بيمه سلامت خوزستان افزود: در صورتی که بتوانیم به نیازهای اطلاعاتی مردم از طریق مجاری رسمی و قانونی پاسخ دهیم، دیگر نیازی به حضور و تردد مردم نخواهد بود.

 

وی تاکید کرد: در صورتی که مردم به پیامک‌ها و کلیپ‌های آموزشی وزارت بهداشت در خصوص نحوه پیشگیری از بیماری کرونا توجه داشته باشند و به آن عمل کنند، دچار مشکل ابتلا به بیماری و استرس نخواهند شد.

 

خسروی عنوان کرد: مردم سعی کنند از رفت و آمدهای غیرضروری در مجامع خودداری کنند و کارهای خود را با استفاده از سامانه‌ها و به صورت الکترونیک انجام دهند.

 

وی در پایان تاکید کرد: هدف از راه اندازی مرکز پاسخگویی ۱۶۶۶ در راستای پاسخ به سوالات متداول مردم در خصوص ویروس کرونا است.

 

پایان پیام/637

منبع: شبستان

کلیدواژه: علی خسروی ویروس کرونا بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم

ایسنا/گیلان شبکه باران با برنامه تلویزیونی «پاسخ» پاسخگویی شفاف مسئولین به مطالبات مردم را به طور زنده منعکس می‌کند.

در راستای اجرای  جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به پیشگاه مردم شریف و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی در دوره تحول، صدا و سیمای گیلان در صدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» بر آمد که با محوریت مطالبه گری، شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند.

ماهیت اصلی این برنامه طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان است؛ همچنین شفاف‌سازی، ترویج و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی استان با حضور مسئولان ارشد استان، مدیران کل، رؤسای سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان از دیگر اهداف این برنامه است.

برنامه «پاسخ» با بخش گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه، کارشناسان و نخبگان استان ساعت ۲۱:۳۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به مدت ۶۰ دقیقه به صورت پخش زنده از سیمای گیلان به روی آنتن می‌رود.

نخستین قسمت این برنامه شامگاه گذشته، ۵ اردیبهشت‌ماه با حضور اسدالله عباسی، استاندار گیلان تهیه و پخش شد که با برقراری ارتباط تلفنی با محمدرضا رستمی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز سوالاتی مطرح شد.

ویژه‌برنامه پاسخ به تهیه‌کنندگی محمود رحمتی و اجرای مهدی لطفی از شبکه باران پخش می‌شود؛ بخش پیام‌های دریافتی مخاطبان نیز با اجرای شهریار سروری روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • محمد خوش‌چهره: «اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!