Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی شهرستانی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های خدمتگزاران در عرصه نظم و امنیت اجتماعی و فعالان حوزه سلامت که امروزه به خوبی در جامعه تبلور یافته، ارائه خدمات بی منت با بهره گیری حداکثری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در حفظ سلامت هموطنان است.

وی با بیان اینکه از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا در استان برنامه ریزی عملیاتی پلیس به ویژه در حوزه نظارت بر واحدهای صنفی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان آغاز شد، گفت: در این راستا با تشکیل تیم‌های مشترک از مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی و کارشناسان مرکز بهداشت، تشدید نظارت‌ها بر واحدهای صنفی به ویژه سفره خانه‌های سنتی، رستوران‌ها، کافی شاپ ها، قهوه خانه‌ها، تالارهای پذیرایی و دیگر واحدهای صنفی شدت یافت و با توجه به نوع تخلفات صنفی نسبت به پلمب و تذکر به متصدیان آنان اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی یکی دیگر از رویکردهای عملیاتی پلیس استان را برخورد قاطع با احتکار کنندگان اقلام پزشکی مورد نیاز شهروندان برشمرد و اضافه کرد: در این حوزه نیز ضمن همکاری با دیگر دستگاه‌های مسئول، نظارت مستمر بر فعالیت داروخانه‌ها و واحدهای صنفی فروش تجهیزات پزشکی در دستور کار قرار گرفته و در این خصوص نیز به تعدادی از واحدهای متخلف تذکر ارائه و از تعدادی نیز تعهد اخذ و نظارت‌ها همچنان تشدید خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در ادامه با اشاره به پایش مستمر فضای مجازی از سوی کارشناسان پلیس فتا استان و برخورد با هر گونه اشاعه اخبار کذب در خصوص بیماری کرونا اضافه کرد: برخی افراد از به صورت سهوی و یا از روی عمد برخی از اخبار و شایعات دروغین پیرامون این بیماری را در فضای مجاز بازنشر و انتشار داده و باعث تشویق اذهان عمومی شده و آرامش روانی جامعه را بر هم می‌زنند.

وی خاطر نشان کرد: نشر اکاذیب یا تشویش اذهان عمومی از طریق انتشار در رسانه‌ها، توزیع اوراق چاپی یا حامل‌های داده (دیتا) جرم بوده و پیگرد قانونی دارد و پلیس استان نیز با افرادی که به هر شکل قصد ایجاد جو ناامنی در جامعه را داشته باشند، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

مفخمی در ادامه از طرح عملیاتی ویژه پلیس و دانشگاه علوم پزشکی در خصوص پایش سلامت مسافرانی که از تعدادی محورهای مواصلاتی استان عبور می‌کنند، خبر داد و گفت: افرادی که از استان‌های با شیوع بالاتر بیماری کرونا قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان را داشته باشند، از سوی پلیس متوقف و توسط کارشناسان بهداشت و سلامت مورد معاینه قرار خواهند گرفت و در صورت نیاز نسبت به قرنطینه این افراد اقدام خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: هم اکنون ورودی‌های شهرستان‌های اراک، ساوه، دلیجان، تفرش، خنداب و آشتیان تحت پایش سلامت و طرح مرزبانی زیستی قرار دارد و در اجرای این طرح‌ها و تا اطلاع ثانوی پلیس استان با کارشناسان علوم پزشکی، هلال احمر، اورژانس و راهداری همکاری خواهد داشت.

کد خبر 4869263

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان مرکزی ویروس کرونا ویروس کرونا انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر سیلاب گرگان تعطیلی مدارس قزوین شهرکرد بارش باران شیراز بیرجند واحدهای صنفی استان مرکزی پلیس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا سه‌شنبه به استان مرکزی سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، در ادامه‌ی سفرهای مسئولین ملی به استان مرکزی، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت ماه، میهمان دیار آفتاب است.

حضور در افتتاحیه سی و دومین همایش سالانه بین‌المللی مهندسان مکانیک ایران در دانشگاه صنعتی اراک، نشست با فعالان اقتصادی و تشکل‌های حوزه‌ی صنعت، معدن و تجارت استان و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان مرکزی است.

استان مرکزی در شاهراه مواصلاتی کشور دارای موقعیت استراتژیکی است که به دلیل استقرار صنایع گوناگون و قریب سه هزار واحد صنعتی، با در اختیار داشتن رتبه‌ی نخست تنوع تولیدات صنعتی از قطب‌های مهم صنعت کشور به شمار می‌رود.

در راستای نهضت احیای واحدهای راکد اقتصادی در دولت سیزدهم، طی دو سال گذشته ۷۲۰ واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی تعطیل و نیمه‌تعطیل در استان مرکزی به مدار تولید برگشتند.

کد خبر 751257

دیگر خبرها

  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها