Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@16:05:24 GMT

حضور ملی پوشان کاراته در فرانکفورت + عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۱۴۳۴

حضور ملی پوشان کاراته در فرانکفورت + عکس

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی کاراته ایران با پایان یافتن رقابت‌های کاراته وان اتریش دیروز با قطار  از اتریش به شهر فرانکفورت آلمان سفر کرد.

این سفر به منظور برپایی اردوی یک هفته‌ای در آلمان انجام شد تا ضمن حفظ آمادگی ملی پوشان، سارا بهمنیار (منفی ۵۰ کیلوگرم) و رزیتا علیپور (در وزن ۶۱- کیلوگرم)  از بخش بانوان، سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ و ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- برای رقابت‌های کاراته وان مراکش آماده شوند تا به غیر از حمیده عباسعلی و بهمن عسگری شانس خود را برای  امتیازاتش و گرفتن سهمیه المپیک ۲۰۲۰ امتحان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری و حمیده عباسعلی (با پایان یافتن دروان جراحی و نقاهت زانو) به ایران سفر می‌کنند و سایر ملی پوشان نام برده به مراکش اعزام خواهند شد تا ۲۰ اسفند ماه شانس خود را برای رزو بلیت توکیو آماده کنند.

بیشتر بخوانید: عباسعلی به المپیک ۲۰۲۰ می‌رسد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی کاراته کاراته وان المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

ناصر میرواحدی دو ماه است که در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان بستری است.

به گزارش ایسنا، سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

خبرگزاری ایسنا برای این پیشکسوت ۷۴ ساله کشتی ایران و اصفهان آرزوی سلامتی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • حجازی: خارج از ایران بودم و به خاطر استقلال برگشتم
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی