Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@19:16:54 GMT

السیسی امنیت خلیج فارس را امنیت مصر خواند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۱۶۱۷

السیسی امنیت خلیج فارس را امنیت مصر خواند

وزیر خارجه جدید بحرین امروز در سفری به قاهره با رئیس‌جمهور مصر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبداللطیف الزیانی» وزیر خارجه بحرین امروز سه‌شنبه در قاهره با «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر دیدار و پیام «حمد بن عیسی» شاه بحرین را تسلیم وی کرد.

«بسام راضی» سخنگوی ریاست‌جمهور مصر گفت که شاه بحرین در نامه خود با اشاره به اینکه به وجود روابط بین مصر و بحرین افتخار می‌کند، از ایفای نقش محور و استراتژیک مصر در حمایت از امنیت ملی عربی و دفاع از مسائل امت عربی قدردانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش وبگاه «بوابة الاهرام»، شاه بحرین همچنین تلاش‌های مصر برای تقویت امنیت و ثبات و توسعه منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد اشاره قرار داده است.

به گفته راضی، السیسی نیز ضمن خوش‌آمد گویی به وزیر خارجه بحرین، روابط مستحکم بین مصر و بحرین را ستود و بر علاقه‌مندی قاهره برای توسعه همکاری و هماهنگی دوجانبه به نفع دو ملت برادر و امت عربی تأکید کرد.

سخنگوی ریاست‌جمهوری مصر همچنین گفت که السیسی در این دیدار «امنیت خلیج (فارس) را مرتبط با امنیت ملی مصر داسنت و نقش حیاتی بحرین و رهبران آن در مقابله با چالش‌های پیش‌روی امت عربی را ستود».

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: مصر عبدالفتاح السیسی وزیر خارجه بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد

ایسنا/هرمزگان با حکم مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، سرور کریمی‌پور به عنوان سرپرست بیمارستان خلیج‌فارس معرفی شد.

در پی صدور حکمی از سوی دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان- و انتصاب دکتر سرور کریمی‌پور به سمت سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، مراسم تکریم دکتر فرشته بستان رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس؛ با حضور دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان-، علی علیزاده -مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان-، اسماعیل حاجی‌زاده -دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان-، ارسلان حیدری -رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی هرمزگان-، دکتر فرشته بستان -رئیس سابق بیمارستان خلیج‌فارس- و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی سازمانی است که در زمینه بیمه‌ای و درمانی فعالیت دارد و تلاش می‌کند عدالت اجتماعی و توانمندسازی را در جامعه اجرایی کند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را علاوه بر جامعه هدف، به سایر اقشار جامعه نیز ارائه می‌کند و این امر نیازمند داشتن امکانات مختلف و زیرساخت مناسب است.

مومنی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب نیازمند داشتن امکانات لازم است که یکی از مهمترین امکانات برای تحقق این امر داشتن نیروی انسانی متعهد و با تجربه است.

وی در خاتمه افزود: اهمیت نیروی انسانی برای هر سازمان بسیار زیاد است و پویایی و توانمندی یک سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند