Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@20:23:45 GMT

شرور سابقه دار در میاندورود به دام پلیس افتاد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۱۶۳۰

به گزارش ایلنا ، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر، اظهار داشت : در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وفوع درگیری و چاقوکشی در سطح شهرستان میاندرود توسط فردی شرور بلافاصله تیم ویژه پلیس امنیت عمومی شهرستان به محل حادثه اعزام شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود اظهار کرد : ماموران در کمتر از 3 ساعت با انجام اقدامات پلیسی، متهم را شناسائی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این فرد را حین فرار با خودروی شخصی توقیف و دستگیر کردند و در بررسی از داخل خودروی این فرد یک قبضه سلاح سرد کشف کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ داداش تبار در ادامه افزود : در بازرسی از داخل خودروی این فرد یک قبضه سلاح سرد کشف شد و متهم از در بازجوئی و تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد

وی با اشاره به اینکه این فرد دارای سوابق متعدد زورگیری، سرقت به عنف، نزاع و درگیری و زندانی شدن را دارد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: چاقوکشی سرقت فرمانده انتظامی شهرستان امنیت میاندورود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند

به نقل پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی روز یکشنبه گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان چهار برگ اسکناس ۱۰۰ دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس ۲ دلاری، ۲ برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷۶ میلیون ریال وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد
  • توقیف ۱۸ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند