Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین فالک استیرکات، پزشک اورژانس از ارلانگن در این نامه می‌نویسد: «ما به هیچ نحو برای وضعیت فعلی آماده نیستیم.»

«ما به نزد افرادی فرستاده می‌شویم که با افراد دچار کورونا تماس داشته‌اند تا از آنها نمونه بگیریم. اما لباس‌های محافظتی از هیچ نوعی فراهم نشده است. به ما گفته شده است بدون هیچ لباس محافظتی به نزد بیماران برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

«یک همکار مجبور شد از عینک غواصی که از خانه آورده بود برای محافظت خودش و دیگران از انتشار ویروس استفاده کند.»

در نشانه‌ای دیگر در ناتوانی مقامات در کنترل موقعیت، از آلمان گزارش می‌رسد افرادی که به دچار شدن خودشان یا بچه‌هایشان به ویروس کورونا شک دارند، در پیدا کردن  فرد مسئولی مراجعه با مشکلات شدید مواجه شده‌اند.

یک زن به روزنامه جنجالی «بیلد» آلمان گفت چهار ساعت و نیم را صرف تلفن زدن کرده تا کسی را پیدا کند که به او کمک کند،‌ اما او را از فردی به فرد دیگر پاس داده‌اند و در نهایت به او گفته شده است، در خانه بماند.

آلمان تا به حال ۱۸۸ مورد ثبت‌شده عفونت با ویروس کورونا دارد و ایالت راین وستفالی شمالی در غرب این کشور با ۱۰۱ مورد بیشترین موارد عفونت را گزارش کرده است. در عین با افزایش شمار عفونت‌ها انتشار بیماری به سمت شرق آلمان مشاهده می‌شود.

شمار زیادی از مهد کودک‌ها و مدارس بسته شده‌اند، محل‌های کار و حتی استودیوی هنرمندان تعطیل شده‌اند و به شمار فزاینده‌ای از کارکنان اداری گفته شده است، در خانه بماند.

رسانه‌های آلمان بر سرنوشت یک کشتی گردشی با ۱۲۰۰ مسافر آلمانی متمرکز شده‌اند که در شهر بندری هاگسوند در نروژ پهلو گرفته است. دو نفر از مسافران این کشتی درتماس فردی دچار ویروس کورونا بوده‌اند، مشکوک به عفونت با ویروس هستند.

پزشکان در آلمان به طور فزاینده‌ای از کمبود تجهیزات برای انجام تست و نیز کمبود ماسک و لباس‌های محافظ کل بدن شکایت دارند.

کد خبر 489087 برچسب‌ها كروناويروس آلمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس آلمان شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد