Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@15:20:38 GMT

مشخصات خودروی ارتقاء یافته Continental GT فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۲۱۱۳

مشخصات خودروی ارتقاء یافته Continental GT فاش شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،شرکت Mansory برای مهارتش در ظریف‌کاری، ایجاد قدرت و زیباسازی خودرو‌ها شهرت دارد و اتومبیل جدید Bentley Continental GT Convertible که زیر دست این شرکت قرار گرفته از این ویژگی‌ها برخوردار است. با این حال نکته جالبی وجود دارد که شرکت مانسوری این بار بر خلاف معمول از رنگ مشکی برای به نمایش گذاشتن و معرفی خودروی خود استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت رنگ اتومبیل خود را با جنس فیبر کربن زینت بخشیده و با ایجاد دوختی سبز باعث شده تا مخاطبین توجه‌شان به خودرو جلب شود.

طراحی خودروی Bentley Continental GT Convertible

مشخص‌ترین قسمت این خودرو دوخت داخلی سبز رنگ آن است. این رنگ سبز که بر روی پرم و پارچه نقش بسته در سراسر قسمت‌های داخلی وجود دارد. این مسئله از داشبورد تا کنسول مرکزی، درها، کف خودرو و صندلی‌ها ادامه دارد. رنگ کروم اکسید سبز رنگ مذکور بر روی فرمان نیز وجود دارد و تغریبا تمام طراحی داخلی را به خود اختصاص داده است. مخاطبین همچنین می‌توانند شاهد ادامه مسیر این رنگ سبز بر روی بدنه خودرو باشند. آن طور که مشخص است رنگ سبز مذکور به صورت خطی و سراسری کشیده شده است.

این یک تضاد رنگی مشخص با رنگ مشکی مات بدنه است که باقی قسمت‌های اتومبیل را به خود اختصاص داده که بر دیده مخاطبین مشخص می‌شود. بسته مخصوص شرکت Mansory همچنین شامل چرخ‌های ۲۲ اینچی می‌شود که باز هم با رنگ سبز مذکور زیباسازی شده‌اند. همچنین اگر خریداران کاپوت این خودرو را بالا بزنند باری دیگر شاهد رنگ سبر خواهند بود. این شرکت همچنین یک سیستم اگزوز جدید را به خودرو اضافه کرده که با بخش الکترونیک موتور تقویت شده V8 به خوبی هماهنگی دارد. با ایجاد تغییرات جدید اتومبیل بنتلی، گفته می‌شود Continental GT قدرتی مطابق با ۶۴۰ اسب‌بخار را ایجاد می‌کند که می‌تواند ۰ تا ۱۰۰ را در کمتر از ۴ ثانیه طی می‌کند. گفتنی است که اطلاعات بیشتری از بسته منتشر شده در اختیار کاربران قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: از بال‌های تاریک تا شتاب در شهر؛ بهترین بازی‌های ایرانی را بشناسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروسازان خارجی خودروسازی خارجی شرکت بنتلی رنگ سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز

به گزارش صدای ایران از ایسنا،مدیر سامانه یکپارچه خودرو‌ها از آغاز اولین طرح فروش خودرو‌های برقی وارداتی و هیبریدی از عصر امروز (یکشنبه ١۶ اردیبهشت) خبر داد و تاکید کرد این دور از فروش ۴ خودروی وارداتی شامل ۲ خودروی برقی، یک خودروی هیبریدی و یک خودروی بنزینی، صرفاً برای ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول خودرو‌های وارداتی که اسفند ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.

مهدی تقدسی از آغاز اولین دور فروش خودرو‌های برقی وارداتی از عصر امروز (یکشنبه) به ایسنا خبر داد و گفت: این چهار خودروی وارد شده صرفاً برای متقاضیان دور اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١) عرضه خواهد شد.

طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودرو‌های وارداتی که اولین دور از فروش خودرو‌های برقی است، صرفاً برای متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

در این دور از فروش خودرو‌های وارداتی، دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.

متقاضیان از عصر امروز (یکشنبه) تا پایان روز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند از بین چهار خودروی وارد شده، یک محصول را انتخاب کنند.


دیگر خبرها

  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول