Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، اصغر آدی بیگ در جمع خبرنگاران از ضدعفونی پارکینگ‌ها و تجهیزات پارکبانی خبر داد و افزود: موارد زیرمجموعه سازمان که در ارتباط مستقیم با مردم بوده و به طور مستمر ضدعفونی می‌شود.

وی اظهار کرد: پارکینگ‌های سطح شهر شامل محوطه داخلی و کارت‌هایی که به رانندگان تحویل داده می‌شود، طی روزهای اخیر به شکل مستمر ضد عفونی شده و این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس، پارکبان‌ها موظف به استفاده از دستکش و رعایت موارد بهداشتی هستند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در عین حال گفت: البته با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح زوج یا فرد، ترافیک و تراکم خودروها در هسته مرکزی نسبت به قبل کمتر شده است اما معابر پیرامون طرح زوج یا فرد همچنان شلوغ است.

وی افزود: شهروندان محترم برای اینکه توسط پلیس راهور جریمه نشوند و از خطر ویروس کرونا در امان بمانند، از تردد و سفرهای درون شهری غیرضروری اجتناب کنند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های آموزشی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، اظهار کرد: در شرایط فعلی، موضوع فرهنگ سازی و آموزش جزو اولویت‌های اصلی ما است.

 آدی بیگ گفت: تنها راه نجات یک شهر از تراکم خودرو و مشکلات رانندگی و عبور و مرور، فرهنگ سازی و آموزش است که خوشبختانه این موضوع هم اکنون توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری در تبریز اجرا می‌شود.

48

کد خبر 1360166

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز از احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج بلوار خلبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین حسین‌پور امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام آغاز اعزام حجاج به سرزمین وحی و در راستای تکمیل زیرساخت پارک‌ها و اماکن عمومی سطح منطقه، عملیات احداث یک باب سرویس بهداشتی در پارک حجاج واقع در بلوار خلبان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی از جمله ضرورت‌های مورد نیاز هر منطقه است، افزود: همکاران معاونت خدمات شهری و فضای سبز منطقه همواره تلاش دارند تا نسبت به رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی واقع در بوستان‌های سطح منطقه اقدام کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: مساحت این سرویس بهداشتی ۱۲۰ مترمربع و دارای ۱۲ چشمه است.

کد خبر 751438

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • بلوار شهدای غواص تبریز به دوربین ثبت سرعت مجهز می‌شود
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح