Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@22:38:20 GMT

دستگیری ۲ محتکر اقلام بهداشتی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۲۷۶۸

دستگیری ۲ محتکر اقلام بهداشتی در اصفهان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی اصفهانی سه‌شنبه سیزدهم اسفند افزود: این افراد در ارتباط با احتکار اقلام و کالاهای بهداشتی نظیر ماسک و الکل و دستکش و کشف داروهای تقلبی دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: دستور ویژه در ارتباط با رصد، شناسایی و بازرسی از تمامی مراکزی که ظن به انبار کردن و احتکار کالاهای حوزه سلامت در آنها می‌رود صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان اضافه کرد: عمل اشخاصی که با سوء‌استفاده از وضع موجود مبادرت به احتکار یا عرضه نکردن اقلام پیشگیری از کرونا ویروسی می‌کنند می‌تواند مشمول عنوان اخلال در نظام اقتصادی حوزه سلامت و یا ارتکاب جنایت علیه تمامیت جسمانی آحاد جامعه باشد و حسب مورد مجازات‌های حبس و یا مجازات مربوط به جرم افساد فی‌الارض را در پی داشته باشد.

اصفهانی تصریح کرد: به عنوان مدعی‌العموم به همه افرادی که مبادرت به انبار و نگهداری کالاهایی شامل، ماسک یا دستکش و اقلام ضدعفونی‌کننده کرده‌اند، ۲۴ ساعت زمان داده می‌شود تا با هماهنگی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نسبت به توزیع و فروش بنا به نرخ‌های مصوب اقدام کنند و در در غیر این صورت به صورت قاطع با مرتکبان برخورد خواهد شد.

بر اساس آمارهای رسمی تا ظهر روز دوشنبه دوازدهم اسفندماه در مجموع در استان اصفهان تاکنون ۶۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا شناسایی شدند که تاکنون آزمایش ۲ مورد آن مثبت بوده است.

کد خبر 489101 برچسب‌ها كرونا در ايران استان اصفهان حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان اصفهان حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارقی که اقدام به سرقت طلاجات دختربچه‌های اصفهانی کرده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت آن بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد سارق با یک دستگاه موتورسیکلت و با پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت اقدام به شناسایی سوژه‌های خود می‌کرده و پس از سرقت گوشواره‌های طلا از کودکان به سرعت متواری می‌شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفیگاه سارق را شناسایی و طی عملیات دقیق متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطرنشان کرد: سارق در تحقیقات انجام شده به شش فقره سرقت گوشواره دختربچه‌های اصفهانی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 750792

دیگر خبرها

  • ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک