Web Analytics Made Easy - Statcounter

الکساندر سورلوث مهاجم ۲۴ ساله نروژی است که در روزهای اخیر شایعاتی در مورد پیوستنش به رئال مادرید مطرح شده بود. این مهاجم در تیم ترابزون اسپور ترکیه توپ می زند هر چند که تیم اصلی اش کریستال پالاس است و قرضی راهی فوتبال ترکیه شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الکساندر سورلوث مهاجم نروژی در این فصل در ۳۵ بازی مجموعا ۲۴ گل زده و شش پاس گل داده تا فصل درخشانی را در ترابزون اسپور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه فرانسوی له ۱۰ اسپورت گزارش داده است که رئال مادرید، نیوکاسل، استون ویلا و شفیلد یونایتد برخی از مشتراین این مهاجم نروژی هستند و او یکی از ستارگان نسل جدید فوتبال نروژ در کنار بازیکنانی نظیر ارلینگ هالند و مارتین اودگارد است.

سورلوث در مورد شایعاتی که پیرامون آینده اش مطرح می شود، گفت:

“شایعات را دیده ام. اخبار زیادی مطرح شده اند. این اخبار را می خوانم و می دانم که بحث تمایل برخی تیم ها به جذب من مطرح شده است. اما در حال حاضر فقط روی ترابزون اسپور تمرکز دارم. این جا همه می خواهیم برنده شویم. بی مسئولیتی است که بخواهم در مورد انتقال به تیمی دیگر در شرایط کنونی صحبت کنم.”

هفته گذشته سورلوث از خبر تمایل رئال مادرید به جذب خودش ابراز خرسندی کرده بود و حتی پدرش گوران به شوخی گفته بود که رئال مادرید به پسرش برای غلبه بر بارسلونا در ال کلاسیکو نیاز دارد!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید ترابزون ترکیه رئال مادرید ترابزون اسپور رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم

اندریک بازیکن جوان و آینده دار پالمیراس فصل آینده در رئال مادرید توپ خواهد زد.

دانلود (33.9MB)

دیگر خبرها

  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • واکنش جالب توییتر وولفسبورگ به بازگشت‌های لحظه آخری بایرلورکوزن / عکس
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟