Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی عملکرد و اقدامات ۵ روزه این قرارگاه را منتشر کرد. ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی در اطلاع نگاشت عملکرد 5 روزه این قرارگاه را تشریح کرد. در این گزارش آمده است: این قرارگاه با تشکیل دبیرخانه استانی، استفاده از ظرفیت‌های تخصصی، ظرفیت‌های عمومی، تولید محتوا، تامین اقلام و سایر خدمات اقدام به کمک رسانی در پیشگیری و درمان بیماری کرونا در کشور کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی در بخش استفاده از ظرفیت‌های تخصصی تاکنون با به کارگیری بیش از 600 نیروی تخصصی در استان‌ها و ارائه مشاوره‌های تلفنی به مردم و در بخش ظرفیت‌های عمومی با به کارگیری بیش از 800 نیروی داوطلب  در حیطه آموزش و بهداشت در 15 استان و در تولید محتوا با فعالیت در بیش از 20 استان با تولید پوستر و بروشور و اینفوگرافی و کلیپ در این زمینه خدمات رسانی کرده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه شریف طی فراخوانی از دانشگاهیان برای مبارزه با کرونا دعوت به همکاری کردثبت‌نام نیروی متخصص جهادی در قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا آغاز شد + جزئیاتحضور داوطلبانه دانشجویان جهادی در بیمارستان ها برای مقابله با کرونا

همچنین در بخش تامین اقلام بهداشتی با راه اندازی کارگاه‌های تولید این اقلام تاکنون در 15 استان تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده تولید کرده است.   لازم به ذکر است، در بخش مطالبه گری نیز حدود 20 استان ورود مستقیم داشتند و به مطالبات مردمی رسیدگی کردند.

انتهای پیام/  

R1541/P/S1,1412/CT1 واژه های کاربردی مرتبط گروه‌های جهادی ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی ویروس کرونا گروه های جهادی ویروس کرونا قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان