Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از دستگیری دو نفر در ارتباط با احتکار اقلام و کالا‌های بهداشتی نظیر ماسک و الکل و دستکش و کشف دارو‌های تقلبی از این افراد خبر داد.

او با اعلام اینکه دستورات ویژه در ارتباط با رصد و شناسایی و بازرسی از همه مراکزی که ظن به انبار کردن و احتکار کالا‌های حوزه سلامت در آن‌ها می‌رود صادر شده، اظهار کرد: عمل اشخاصی که با سو استفاده از وضع موجود مبادرت به احتکار یا عدم عرضه اقلام پیشگیری از کرونا ویروس می‌کنند می‌تواند مشمول عنوان اخلال در نظام اقتصادی حوزه سلامت و یا ارتکاب جنایت علیه تمامیت جسمانی آحاد جامعه باشد و حسب مورد مجازات‌های حبس و یا مجازات مربوط به جرم افساد فی الارض را در پی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب اصفهان تصریح کرد: به عنوان مدعی العموم به همه افرادی که مبادرت به انبار و نگهداری کالا‌هایی نظیر ماسک یا دستکش و اقلام ضدعفونی کننده کرده‌اند، ۲۴ ساعت زمان داده می‌شود تا با هماهنگی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نسبت به توزیع و فروش بنا به نرخ‌های مصوب اقدام نمایند در غیر این صورت به صورت قاطع با مرتکبان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان اصفهان احتکار کالاهای بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی

میثم روحی رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده قاچاق سه بشکه ۲۲۰ لیتری الکل صنعتی به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از دانشگاه علوم پزشکی اتهام انتسابی را محرز و متهم راعلاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش کالا محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران نیروی انتظامی در بازرسی از یک خودرو الکل قاچاق را کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان