Web Analytics Made Easy - Statcounter

الکساندر سفرین، رییس اتحادیه فوتبال اروپا، اطمینان دارد که رقابت های جام ملت های اروپا بر طبق برنامه ریزی انجام شده در تابستان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیوع ویروس کرونا در سرتاسر جهان باعث شده که رویدادهای ورزشی بسیاری از جمله فوتبال تحت الشعاع قرار بگیرد. در ایتالیا بسیاری از بازی ها پشت درهای بسته برگزار شده یا به زمان دیگری موکول شد و انتشار این ویروس به چند کشور اروپایی دیگر از جمله بریتانیا و اسپانیا نیز باعث شد که صحبت هایی درباره احتمال لغو دیدارهای یورو ۲۰۲۰ انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفرین در کنگره یوفا در این باره گفت:

” من با جیانی اینفانتینو، رییس فیفا، در این باره صحبت هایی را انجام داده ام و او به من گفت که هرگز صحبتی درباره احتمال لغو این رقابت ها انجام نداده است. ما بسیار خوش بین هستیم. به سختی به همراه دولت ها تلاش می کنیم تا بهترین راه حل را پیدا کنیم اما شرایط آسان نیست. ما به دنبال بهترین امنیت برای تیم ها و هواداران هستیم. تقویم بازی ها در ایتالیا بهم خورده و راه حلی برای آن نیاز است. احتیاجی به نگرانی نیست. هنوز تصمیمی گرفته نشده است. ما جلساتی را با باشگاه ها و مدیران لیگ ها برگزار کرده ایم. “

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کرونا یورو ۲۰۲۰ یوفا کرونا یورو 2020 یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

محمد محبی بازیکن سابق استقلال در اولین فصل حضور درلیگ برتر گزینه بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه و بهترین بازیکن تازه وارد این لیگ انتخاب شده است.

در کنار محمد محبی، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه وارد لیگ برتر روسیه انتخاب شده‌اند. حتی رسیدن یکی از عناوین به محمد محبی موجب افزایش قیمت این بازیکن از سوی باشگاه روستوف خواهد شد.

باشگاه روسی محمد محبی را ۶۵۰ هزار یورو از باشگاه سانتاکلارا خریداری کرده و هم اکنون حدود قیمت فروش محبی ۲ میلیون ۵۰ هزار یورو تعیین شده است.

بدون شک این عناوین در آینده نزدیک موجب افزایش قیمت فروش محمد محبی و هم چنین دستمزد این بازیکن خواهد شد. محمد محبی به تازگی از بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرد و به نظر باشگاه استقلال در تلاش برای جذب این بازیکن است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: تاریخ تو را نمی‌بخشد
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی؛ سری آ پس از 17 سال در بین دو لیگ برتر اروپا!
  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد