Web Analytics Made Easy - Statcounter

پزشک‌ جراح حمیده عباسعلی در بیمارستان هانوفر آلمان با تایید پارگی رباط زانوی کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان، گفت: وی دو روز دیگر مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، دکتر بابک زرگر امینی، متخصص ارتوپد و فوق‌تخصص جراحی زانو و طب ورزشی درباره آخرین وضعیت مصدومیت زانوی حمیده عباسعلی، کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان ایران، گفت: پس از تجربه موفقی که ما در مورد سهراب مرادی، قهرمان وزنه‌برداری ایران داشتیم، او توانست به خوبی به میادین بازگردد و روز جمعه نیز به قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خانم حمیده عباسعلی روز جمعه دچار آسیب‌دیدگی سختی شد و پس از هماهنگی‌های لازم، وی به هانوفر آلمان منتقل شد تا او را معاینه و تصمیم نهایی برای معالجه وی را اتخاذ کنیم. پس از گرفتن MRI متوجه شدیم ACL او به طور کامل پاره شده اما خوشبختانه مشکل پارگی غضروف، مینیسک یا MCL ندارد.

زرگر امینی خاطرنشان کرد: با توجه به زمان کم تا آغاز رقابت‌های المپیک تصمیم گرفته شد وی در هانوفر بماند و دو روز دیگر عمل جراحی بر روی زانوی وی را انجام می‌دهیم. پس از آن نیز مراحل درمانی را در هانوفر تا زمانی که بتواند سوار هواپیما شود دنبال می کند و پس از آن عازم‌ تهران خواهد شد تا ادامه درمان را در آنجا انجام دهد.

وی در پایان گفت: من همه تلاشم را به کار می گیرم و ان‌شاءالله با به‌کارگیری روش‌های جدید، حمیده عباسعلی می‌تواند به المپیک برسد و برای کشور افتخارآفرینی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمیده عباسعلی تیم ملی کاراته بانوان حمیده عباسعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران 

حمیده اسماعیل‌نژاد به مدال برنز تور برنزی جهانی دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی تور برنزی جهانی به میزبانی امارات در حال برگزاری است و در ماده دوی ۱۰۰ متر زنان حمیده اسماعیل‌نژاد به رقابت با دیگر دونده‌ها پرداخت.

نماینده ایران در پایان این رقابت موفق شد به مدال برنز دست پیدا کند.

او در این مسابقه زمان ۱۱.۷۴ ثانیه را ثبت کرد و به عنوان نفر سوم از خط پایان عبور کرد به این ترتیب به مدال برنز دست پیدا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • حمیده اسماعیل نژاد برنزی شد
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران 
  • غیبت لوکاس هرناندز در یورو 2024؛ دوری 6 الی 7 ماهه بازیکن فرانسوی از میادین
  • نفرین لوکاس: کابوسی که تمام نمی‌شود
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024