Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:12:51 GMT

بازار در آستانه اشرفیه نیمه تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۳۰۵۲

بازار در آستانه اشرفیه نیمه تعطیل شد

قربان رعنای رئوف روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این اقدام با هماهنگی ستاد مبارزه با ویروس کرونا این شهرستان صورت گرفته است ، افزود: بر همین اساس ساعت کار برخی از اصناف در این شهرستان ۱۰ صبح تا یک بعد ازظهر و ۴ عصر تا ۷ غروب در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این محدودیت ساعات کاری مشمول داروخانه ها و مراکز درمانی نمی شود ، افزود:  برخی صنوف در این شهرستان چون اغذیه فروشی ها ، چلوکبابی ها ، رستوران ها ، قهوه خانه ها، لوبیا پزی و قلیان سراها به طور کامل تعطیل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت ۱۸۶ واحد نانوایی در این شهرستان گفت: همچنین مقرر شده تا کلیه مراحل پخت و عرضه نان در نانوایی های این شهرستان بصورت بهداشتی صورت گیرد و نانوایی ها از طریق دستگاه کارت خوان نسبت به فروش نان اقدام کنند، ضمن آنکه اعلام شد تا در هر یک از نانوائی ها ( در صورت نبود دستگاه کارت خوان) یک نفر به عنوان مسئول دریافت پول از مشتریان مشغول به کار شود.

رعنای رئوف در ادامه،کمبود دستگاه کارت خوان برای استفاده در نانوایی ها را از مشکلات این شهرستان عنوان و اضافه کرد : انتظار می رود به منظور حل این مشکل، هماهنگی لازم از سوی سیستم های بانکی و ستاد مبارزه با ویروس کرونا صورت گیرد.

به گفته وی، در حال حاضر تعداد ۵ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی تحت پوشش ۲۱ اتحادیه در شهرستان آستانه اشرفیه فعالیت دارند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق گیلان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس

بارسلونا قرار است به زودی ملی پوش آرژانتینی را به عنوان بازیکن آزاد به ترکیب خودش اضافه کند.

طرفداری | بارسلونا به جذب گیدو رودریگز، هافبک آرژانتینی رئال بتیس، بسیار نزدیک است. به گزارش اسپورت با توجه به جلسه اخیر بین باشگاه و مدیر برنامه های این ملی پوش آرژانتینی، انتقال این بازیکن ۳۰ ساله به صورت رایگان در مراحل پیشرفته‌ای قرار دارد. قرارداد رودریگز با رئال بتیس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد.

هافبک تیم ملی آرژانتین مدت‌هاست که در لیست خرید بارسلونا قرار دارد و تابستان گذشته نیز در مورد جذب او صحبت شده بود. ابتدای امسال انتقال او در ژانویه در نظر گرفته شده بود اما مصدومیت باعث لغو این انتقال شد. با این حال، رودریگز پس از بازگشت از مصدومیت عملکرد خوبی در زمین داشته است و اکنون به نظر می‌رسد به صورت رایگان به بارسلونا می‌رود. گزارش‌ها حاکی از آن است که بارسلونا می‌تواند او را با قراردادی دو ساله و با بند تمدید برای یک سال دیگر به خدمت بگیرد.

به گفته خبرنگاران، این خبر به معنای پایان یافتن تلاش بارسلونا برای جذب یک هافبک سطح بالاتر نیست. بلکه رودریگز به عنوان جانشین اوریول رومئو که به احتمال زیاد تابستان امسال جدا می‌شود، در نظر گرفته شده است. هدف اصلی از جذب رودریگز، اضافه کردن عمق به ترکیب است تا بارسلونا مجبور به استفاده از بازیکنانی مانند آندریاس کریستنسن در این پست نشود. با اینکه انتقال هنوز نهایی نشده، اما این طور به نظر می‌رسد به زودی شاهد انتقال رودریگز به بارسلونا باشیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟