Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@06:51:35 GMT

اتمام حجت پلیس با کاسبان کرونا

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۳۰۶۲

اتمام حجت پلیس با کاسبان کرونا

سرهنگ حسین حسین زاده جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در کفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت:پلیس استان اصفهان به عنوان بخشی از مسئولیت مدیریت بحران ویروس کرونا وظایف سنگین و نیاز به هوشمندی فوق العاده‌ای دارد. یکی از وظایف پلیس باید به آن بپردازد برخورد با افرادی است که با احتکار به دنبال سو استفاده مالی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود:از زمانی که نیازمندی مردم به تجهیزات پزشکی احساس شد تعداد محدودی اقدام به احتکار این مواد کردند که پلیس بلافاصله با این افراد برخورد کرد که در این راستا صد‌ها هزار ماسک و دستکش و مقدار زیادی مواد ضد عفونی کننده کشف شد و به واسطه مصوبات ستاد مدیریت بحران ویروس کرونا بوده این اقلام تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد؛ اخطار می‌کنم افرادی که اقدام به احتکار ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی کننده می‌کنند برخورد پلیس با آن‌ها بسیار جدی خواهد بود.

حسین زاده با اشاره به رصد ۲۴ ساعته فضای مجازی توسط پلیس فتا گفت: عده‌ای که معمولا آگاهانه در فضای مجازی در خصوص ویروس کرونا اقدام به تشویش اذهان عمومی می‌کنند و باعث بر هم خوردن امنیت روانی مردم می‌شود فعالیت آن‌ها رصد می‌شود که بخشی از این افراد شناسایی و دستگیر شده اند.


انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر

کاربران فضای مجازی فیلم‌هایی از برخورد خشن پلیس با دانشجویان معترض در دانشگاه آستین در ایالت تگزاس منتشر کرده‌اند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد