Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@03:07:07 GMT

دو کلینیک در بابل بیماران تنفسی را معاینه می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۳۱۷۸

دو کلینیک در بابل بیماران تنفسی را معاینه می‌کند

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا بیان کرد: کلینیک علی بن موسی الرضا(ع) جنب ایستگاه آمل و کلینیک امید سابق در پشت بیمارستان آیت الله روحانی جزو دو کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بابل هستند که شهروندان می توانند در صورت داشتن بیماری حاد تنفسی و تب برای معاینه به پزشکان مراجعه کنند.

دکتر سید فرزاد جلالی افزود: همچنین دو بیمارستان میناگر و شهید یحیی نژاد بابل نیز برای بستری بیماران مشکوک به کرونا فعال می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان بابل دروازه ورودی ویروس کرونا به مازندران بود. بر اساس آخرین اطلاعات ۲۱۴ تخت در بیمارستان های بابل برای پذیرش بیماران مشکوک به بیماری کرونا ویروس در نظر گرفته شده است که از این تعداد تخت ها ۲۴ تخت در بیمارستان میناگر و ۱۹۰ تخت در بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل مستقر می باشد.

تاکنون ۱۳۰ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در دو بیمارستان میناگر و شهید یحیی نژاد بابل بستری شدند و تا زمان بهبودی تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

هم اکنون روزانه ۲۰۰ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی ، بیمارستان ها و کلینیک های شهرستان بابل مراجعه می کنند و این روند همچنان صعودی است.

شهرستان بابل با جمعیت ۵۳۶ هزار نفری یکی از پرجمعیت ترین شهرستان های مازندران است که دارای ۶ بخش و هفت شهر است.

هفت بیمارستان آموزشی درمانی هم اکنون زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات درمانی مورد نیاز را به بخشی از مردم مازندران ارائه می دهد.

 این بیمارستان ها شامل آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا  و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر است.

دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۹ دانشکده حدود چهار هزار دانشجو و ۳۶۰ عضو هیئت علمی دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بابل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بابل ویروس کرونا بابل دانشگاه علوم پزشکی شهید یحیی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • (ویدیو) معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان
  • تصاویر معاینه پزشکی یسنا در بیمارستان + فیلم
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز