Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غلامرضا قربانی صبح روز ۱۲ بهمن ماه چشم از جهان فروبست. او در سال ۹۷ با تاسیس اولین تشکل مردم نهاد آموزشی، پژوهشی، حمایتی و توانبخشی ویژه بیماران‌ای ال اس و نوروپاتی در ایران با شعار «ای ال اس ما را متوقف نخواهد کرد» برای شناخت هرچه بیشتر مردم از این بیماری خطرناک و غیرقابل درمان و فرهنگ‌سازی برای حمایت از بیماران آن تلاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او که پیشتر از قهرمانان رشته کشتی و مدیر روابط عمومی هیات کشتی استان اصفهان بود پس از تاسیس این تشکل، نشست هم اندیشی و همایش‌های متعددی در کنار دیدار با مسوولان و چهره‌های مختلف ورزشی و فرهنگی کشور و استان در راستای فرهنگ‌سازی برپا کرد و به فعال‌ترین فرد این عرصه در کشور تبدیل شد.
نایب رییس هیئت مدیره جمعیت حمایت از بیماران‌ای ال اس و نوروپاتی گفت: پس از فوت غلامرضا قربانی مدیرعامل سابق جمعیت، اعضای هیئت مدیره برای ادامه راه او و رسیدگی و حمایت از بیماران مبتلا به‌ای ال اس و نوروپاتی تصمیم به انتخاب شخصی توانمند برای ادامه دادن راه او گرفتند.


ایرج حیدری اظهار کرد: در اولین جلسه رسمی هیئت مدیره جمعیت حمایت از بیماران‌ای ال اس و نوروپاتی بعد از فوت غلامرضا قربانی، محمد زارعان به سرپرستی این جمعیت منصوب شد.


او ادامه داد: سرپرست جدید جمعیت حمایت از بیماران‌ای ال اس و نوروپاتی ضمن پیگیری مصوبات و فعالیت‌های قبلی وظایفی از جمله پیگیری فعالیت اداری جمعیت و تملک زمینی که توسط شهردار اصفهان برای احداث اولین کلینیک تخصصی بیماران اهدا کرده است را دارد.


حیدری ادامه داد: محمد زارعان دبیر سابق جمعیت حمایت از بیماران‌ای ال اس و نوروپاتی است به خاطر اینکه فردی متخصص، شایسته و دلسوز است به این سمت منصوب شد.


گفتنی است؛ حجت الاسلام دکتر محمد زارعان متولد ۱۳۶۱ و دانش آموخته مدیریت فرهنگی است. او سمت‌هایی از جمله معاون تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، مشاور مجمع داوری و میانجیگری استان اصفهان، عضو کمیسیون حقوقی پارلمانی اتاق بازرگانی استان اصفهان، مسئول شعب بنیاد فرهنگی مهدی موعود در استان اصفهان، هیئت موسس و مدیرعامل موسسه دیجیتالی حضرت، ولی عصر (عج)، قائم مقام حمایت از بیماران کلیوی استان اصفهان، مشاور فرهنگی اتاق اصناف اصفهان و برخوار و نایب رییس شورای قشر استان اصفهان را در کارنامه خود داشته است.     انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران خاص استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند

به گزارش خبگزاری مهر، دکتر علی اکبر محمدی افزود: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواستهای ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده ها و دانشگاههای علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

کد خبر 6089570

دیگر خبرها

  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • همایش جوانی جمعیت در سی سخت
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار