Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@02:25:03 GMT

افزایش سقف کارت به کارت تا ۵ میلیون تومان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۳۲۲۷

افزایش سقف کارت به کارت تا ۵ میلیون تومان

خبرگزاری مهر: بانک مرکزی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اقدامات لازم برای تسهیل استفاده از درگاه‌های غیر حضوری و کاهش مراجعات حضوری مردم به شعب و دستگاه‌های خودپرداز به صورت موقت پیش بینی و به شبکه بانکی ابلاغ کرد که در همین جهت سقف روزانه عملیات کارت به کارت در نرم افزارهای پرداخت سازان از یک میلیون تومان به ۳ میلیون تومان با رعایت احراز هویت از طریق سامانه شاهکار (کد ملی و شماره سیم کارت) را افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر این بانک با ابلاغ به شبکه بانکی سقف عملیات کارت به کارت در خودپردازها و همراه بانک‌ها را از ۳ میلیون تومان به ۵ میلیون تومان افزایش تا اطلاع ثانوی افزایش داد.

پیاده سازی‌های فنی برای افزایش سقف کارت به کارت در خودپردازها و همراه بانک‌ها به ۵ میلیون تومان انجام شده و این تغییرات در تمامی بانک‌ها اعمال و اجرایی شده و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

مبلغ کارمزد انتقال وجه بیشتر از سه میلیون تومان از طریق خودپرداز و همراه بانک مطابق با کارمزد انتقال وجه تا سه میلیون تومان است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سقف کارت به کارت بانک مرکزی میلیون تومان کارت به کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم ترکیه چقدر است؟

به گزارش صدای ایران از یورونیوز، بر اساس آخرین داده‌های موسسه آمار ترکیه، تورم سالیانه ترکیه در ماه آوریل به ۶۹.۸ درصد افزایش یافت. تورم سالیانه مربوط به قیمت مصرف کننده هم در این کشور در ماه گذشته نزدیک به ۷۰ درصد رسید که کمی کمتر از انتظار بود. این رقم بالاترین نرخ تورم را از نوامبر سال ۲۰۲۲، آن هم به دلیل افزایش شدید قیمت‌ها به ویژه برای هزینه‌های آموزشی، رستوران‌ها و هتل‌ها، به خود اختصاص داده است.

بانک مرکزی ترکیه در ماه مارس نرخ بهره کلیدی خود را به ۵۰ درصد افزایش داد و دلیل آن را ادامه نیاز به مقابله با افزایش تورم در این کشور دانست. این بانک در آن زمان در بیانیه‌ای با اعلام کاهش واردات کالا‌های مصرفی و طلا سایر شاخص‌ها از جمله چسبندگی در تورم خدمات، انتظارات تورمی، ریسک‌های ژئوپلیتیکی و قیمت مواد‌غذایی را عامل تداوم فشار تورمی دانست. بر طبق اعلام بانک مرکزی ترکیه، سیاست پولی انقباضی تا زمان کاهش تورم ماهیانه حفظ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش‌های بانکی در یک روز چه قدر است؟
  • سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با نصب همراه بانک رسالت ایفون
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • مراقب همراه بانک‌های جعلی باشید
  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • ابرتورم در ترکیه چگونه مردم را بدهکار می‌کند؟
  • تورم ترکیه چقدر است؟
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب