Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@14:00:43 GMT

ترسوها دخمه را نبینند

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۳۲۵۵

ترسوها دخمه را نبینند

یه صدایی از ورودی خونه مدام تو گوشم می‌پیچید: عروسی خون چه بدشگونه؛ تور عروس غرق به خونه... صدای یه مرد حتما نبود... ولی صدای یه زن هم نبود... شاید صدای خودم بود... و این خلاصه ای از فیلم دخمه است که از امروز وارد شبکه نمایش خانگی شد.

 فیلم سینمایی "دخمه" به نویسندگی و کارگردانی وحید ضرابی‌نسب به عنوان تجربه جدید سینمای ایران در ژانر معمایی و ترس، از امروز سه‌شنبه وارد شبکه نمایش خانگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم دخمه که موفق شده در بخش اصلی مسابقه جشنواره‌هایی چون سئول کره جنوبی، ماربلای اسپانیا، سینه فانتزی برزیل، مونتگومری آمریکا، دیارومای هند، فیلم های اول انگلستان، فیورنتزوی ایتالیا و ... نمایش‌های موفقی داشته باشد، روایتی معماگونه و رازآلود را با نگاهی به فولکلورهای ایرانی روایت می‌کند.

پوریا پورسرخ، شقایق فراهانی، کاوه خداشناس، خسرو شهراز، سمیرا حسینی و مهدی میامی بازیگران اصلی فیلم"دخمه" هستند. وحید ضرابی‌نسب پیش از این سابقه روزنامه‌نگاری سینمایی، دبیری جشنواره‌های هنری و ساخت آثار تلویزیونی را در کارنامه داشته است.

در خلاصه این فیلم آمده است: "یه صدایی از ورودی خونه مدام تو گوشم می‌پیچید: عروسی خون چه بدشگون‌ه؛ تور عروس غرق به خون‌ه... صدای یه مرد حتما نبود... ولی صدای یه زن هم نبود... شاید صدای خودم بود... کجا شنیده بودم اول بار این صدا رو یا حتی شعر رو... کی برام خونده بود؟"

پخش این فیلم که همزمان در تمامی VOD ها به نمایش درمی‌آید به عهده تصویر دنیای هنر است.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: صدای یه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در نخستین همایش بین المللی «غزه زنده است» گفت: قدرت ملت ها از هر سلاحی از هر اتمی و از هر گنبدی آهنین تر و استوارتر است.

خزعلی افزود: صدای فلسطین نباید هرگز خاموش شود. وقتی سخن وتو می شود، زمان قدرت و قوت است که جایگاهش را باز کند و هیمنه رژیم پوشالی اسرائیل را از هم بپاشد.

نخستین همایش بین‌المللی "غزه زنده است" به همت دانشگاه الزهرا و مشارکت برخی از سازمان‌ها و نهاد‌های حامی فلسطین، با محوریت اصلی فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت با حضور جمعی از وزیران، سفرای کشورها، نماینده حماس در تهران، نماینده جنبش جهاد اسلامی و از مسئولان، فعالان سیاسی و بین‌المللی برگزارشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)
  • صدای آرامبخش باران بهاری در مشهد + فیلم
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • صدای کارشناس اسرائیلی نیز از جنایات صهیونیست‌ها در غزه در آمد
  • مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • خزعلی: صدای فلسطین نباید خاموش شود