Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- فیلمی از شوخی پژمان جمشیدی با کرونا را در پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» ببینید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی ب، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا، هم اینک در حوالی دهکده المپیک حال ادامه است.
بنا بر این گزارش، با توجه به شرایط فعلی و گسترش ویروس کرونا، عوامل سازنده مجموعه با رعایت مسائل بهداشتی و توجه به توصیه‌های پزشکی تصویربرداری را متوقف نکرده و همچنان در حال ادامه کار در حوالی دهکده المپیک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوامل این گروه با بیان اینکه خود را در کنار مردم احساس می‌کنند، تلاش دارند بتوانند ساعات خوشی را در زمان پخش مجموعه در سال آینده برای بینندگان تلویزیون فراهم آورند.
در ویدئویی که از پژمان جمشیدی منتشر شده٬ این بازیگر سینما و تلویزیون با ویروس کرونا شوخی می‌کند.  
تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

گفتنی است یک پزشک از مرکز بهداشت سازمان صدا و سیما با حضور در پشت صحنه سریال عوامل پروژه را ویزیت می‌کند. «زیرخاکی» از آثاری است که تلاش می‌شود برای پخش در ابتدای سال آینده آماده شود.

نقش اول این سریال به عهده پژمان جمشیدی است و هادی حجازی‌فر، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، سیما تیرانداز، ساناز سعیدی، نادر فلاح، امید روحانی و اصغر نقی‌زاده در این سریال ایفای نقش می‌کنند. این سریال در دو مقطع تاریخی به تحولات ایران پیش و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خواهد پرداخت.


باشگاه خبرنگاران جوان برچسب ها: سریال زیر خاکی ، پژمان جمشیدی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سریال زیر خاکی پژمان جمشیدی پژمان جمشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند

عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت  از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • آقای بهرام افشاری، در ماجرای اخیر پایتخت، بی‌معرفتی کردید
  • ببینید | واکنش شمسایی به شوخی با او در سریال نون خ
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند