Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی دو انبار بزرگ اقلام پزشکی احتکار شده در حومه تبریز توسط پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه عاشورا در عملیات‌های جداگانه، کشف و ضبط شد.

با رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا انبار دپوی مواد ضد عفونی کننده به میزان یک میلیون و ۳۹۹ هزار لیتر در یک سول واقع در حومه شهر تبریز کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقلام کشف شده توسط فردی با هویت معلوم مدت‌ها قبل با استفاده از ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی از کشور آلمان وارد کشور شده و در سوله‌ای دپو شده بود.

حسب دستور مقام قضایی استان، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تبریز باید با نظارت سازمان اطلاعات سپاه عاشورا، نسبت به توزیع سریع این اقلام در بیمارستان‌هاو مراکز درمانی اقدام کند.

این انبار با حضور دادستان تبریز، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان، نمایندگان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان، توسط عوامل سازمان اطلاعات سپاه استان پلمپ شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه عاشورا، یک انبار احتکار اقلام بهداشتی دیگری نیز در همین روز (۱۲ اسفندماه) در حومه شهر تبریز توسط پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه عاشورا شناسایی شد و مقدار ۱۲۹۴۸ بطری الکل یک لیتری و تعداد۳۹۰۰۰ عدد دستکش بهداشتی و بسیاری از اقلام دیگر با دستور مقام قضایی استان کشف و ضبط شد.

این اقلام جهت توزیع به معاونت غذا و داروی دانشکاه علوم پزشکی تبریز تحویل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی احتکار کروناویروس سازمان اطلاعات سپاه عاشورا کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال

حسین زاده گفت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدار‌های هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ساعت ۱۷ امروز شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می‌توانند از ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از طریق این مبادی با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • ۲۳دلیل برای اثبات دروغ بی‌بی‌سی
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش