Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@10:31:28 GMT

خشم کاربران به جنایات هندوها؛ مسلمانان هند، جگر سوز شدند!

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۳۵۹۴

خشم کاربران به جنایات هندوها؛ مسلمانان هند، جگر سوز شدند!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هند کشوری چند ملیتی با وجود فرقه‌های مختلف دینی، هفتمین کشور پهناور جهان به حساب می‌آید. کشوری شلوغ و پرجمعیت که بنا به اعتقادات عجیبشان به شهر عجایب معروف هستند.

هر ساله در هند تظاهراتی در راستای تبعیض مذهب برگزار می‌شود، اعتراضاتی که خالی از لطف نیروهای امنیتی این کشور نبوده و در روند سرکوبگران، بسیاری از معترضین زخمی و کشته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متاسفانه امسال برگزاری معترضان برای تبعیض مذهبی با سفر دونالد ترامپ به کشور هند همزمان شد و تنش‌های پیش از ورود و پس از حضور رئیس جمهور آمریکا باعث آزار و اذیت بسیاری از مسلمانان هند شد، مسلمانانی که صدای فریادهای آن‌ها به گوش سازمان ملل نرسیده است و خبری از صلح‌جویی مدعیان حقوق بشر نیست. 

در همین راستا، بسیاری از کاربران فضای مجازی بالاخص کاربران شبکه اجتماعی توییتری خشم خود را با انتشار تصاویری از حال و روز کشور هند و به اصطلاح جگرسوز مسلمانان مظلوم هند در صفحات شخصی خود منتشر کردند.

برخی از کاربران از جمله اکانت حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری خواستار واکنش جمهوری اسلامی ایران به جنایات علیه مسلمانان هند شد و برخی دیگر نیز از مُهر سکوتی که بر دهان سلبریتی‌ها خورده است می‌گویند.

در فیلمی که از این مسلمان کشی منتشر شده، هندوهای متعصب با هرچه در دست دارند، به یک مسلمان حمله‌ور شدند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این بین کاربران نظرات مختلفی داشتند، اما همه خواستار برقراری عدالت جهانی و کمک به مسلمانان هند داشتند.

فریاد عدالت‌خواهی مردم مسلمان هند فقط مختص صفحات مجازی و کاربران ایرانی نیست، بلکه مردم مسلمان آمریکا نیز علیه جنایات تروریست هند به خیابان‌ها آمدند و خشم خود را فریاد زدند.

در روزهایی که برخی از هندوها دست به آتش زدن مسجد و اماکن مقدس مسلمانان زده‌اند، شعله تعصب کورکورانشان به خانه‌ها رسیده است و باهر چه در دست دارند به جان مسلمانان افتاده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسلمانان هند جنایات وحشیانه هندوستان مسلمانان هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، قبرستان سفید چاه، اولین قبرستان مسلمانان در ایران است. با قدمتی که به دوره تیموریان بازمی‌گردد، مردم محلی بر این باورند که جسد مردگان پس از دفن در این گورستان، دچار پوسیدگی و تباهی نمی‌شود؛ باوری که طبق تحقیقات تا اندازه‌ای درست بوده است.

از اعتقادات جالب اهالی این روستا آن است که اگر در این قبرستان دفن شوند، جسد آن‌ها سالم باقی می‌ماند یا هیچ آسیبی نمی‌بیند. بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط پژوهشکده‌های مختلف خاک‌شناسی، خاک این قبرستان دارای آهک بسیار است و اجساد در این‌گونه خاک‌ها با زمانی طولانی‌تر نسبت به باقی انواع خاک تجزیه می‌شوند. علت نام‌گذاری این قبرستان نیز به‌دلیل خاک سفیدش است که به میزان بالای آهک آن برمی‌گردد.

به گزارش کجارو، در قبرستان سفید چاه سنگ مزارها محرابی و صندوقی هستند که هر دو شکل در ایران پیشینه معماری‌ دارند.

برای دسترسی با خودروی شخصی، راهی شهرستان گلوگاه شوید و تا انتهای کمربندی غربی را بروید. از آنجا وارد مسیر روستای نیالا شوید. با عبور از روستای نیالا، دوراهی کیاسر و چاه سفید را خواهید دید. در این نقطه، سمت چاه سفید بپیچید. در ابتدای روستا، قبرستان واقع شده است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901420

دیگر خبرها

  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند
  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • فشار دولت اوکراین به مسلمانان برای سکوت در نسل‌کشی غزه + سند
  • جنایت علیه فلسطین وجدان دانشجویان غیر مسلمان را به درد آورده است
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • افکار عمومی آمریکا نمی‌تواند نسبت به جنایات در غزه بی‌تفاوت باشد
  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • حضور ۲ هزار تاجر در نمایشگاه اکسپوی تهران/آزاداندیشان جهان، بیش از این تداوم جنایات در غزه را تحمل نمی‌کنند