Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:11:21 GMT

کشف ۱۰ هزار عدد ژل ضدعفونی کننده در همدان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۳۸۸۸

کشف ۱۰ هزار عدد ژل ضدعفونی کننده در همدان

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز سه شنبه در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای مقابله با احتکار اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده که این روزها به علت شیوع بیماری کرونا مورد تقاضای شهروندان است، مقابله با احتکار این نوع اقلام در دستور کار ماموران در سطح استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا روز گذشته ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی توانستند از انبار منزل فردی در شهرک فرهنگیان۱۰ هزار عدد ژل ضدعفونی کننده را کشف کنند که در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد:  پلیس استان اجازه نمی دهد عده ای سودجو در این مقطع حساس اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان را احتکار کنند و با قاطعیت با این گونه افراد برخورد می کند.

کشف ۲۰ هزار لیتر نفت قاچاق در همدان

سردار کامرانی صالح در خبر دیگری گفت : در راستای مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس با تشدید اقدامات کنترلی در مسیرهای مواصلاتی و ایستگاه بازرسی شهید زارعی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند.

وی افزود: کامیون یاد شده توسط ماموران پلیس متوقف و در بازرسی از آن یک عدد تانکر ۲۰ هزار لیتری در قسمت عقب که به صورت ماهرانه ای جاسازی  شده و مملو از فرآورده نفتی بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: در این راستا کامیون به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شد و طبق نظر کارشناسان ارزش تقریبی فرآورده کشف شده ۱۲ میلیون تومان بر آورد شده است.

سردار کامرانی صالح بیان داشت: پرونده متشکله به همراه متهم به تعزیرات حکومتی معرفی و فرآورده نفتی مکشوفه نیز تحویل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان همدان شد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی همدان ویروس کرونا همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان ویروس کرونا همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی شمال به جنوب به یک دستگاه خودرو باری نیسان که در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۱۰ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد.
وی ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهم ۲۴ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب