Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:25:45 GMT

بازگشت بازیکن کلیدی قلعه‌نویی به تمرینات

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۴۰۴۱

بازگشت بازیکن کلیدی قلعه‌نویی به تمرینات

منوچهر نیکفر سرپرست جدید و تصمیم گیرنده اصلی باشگاه سپاهان است که با سمت معاونت متالوژی در کارخانه کار خود را در این باشگاه اصفهانی آغاز کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که گفته می‌شد منوچهر نیکفر پس از کناره گیری مسعود تابش مدیرعامل سپاهان، به صورت موقت امورات باشگاه سپاهان را در دست خواهد داشت تا مدیرعامل جدید انتخاب شود، اما این چهره با تصمیم هیئت مدیره حداقل تا پایان لیگ نوزدهم به عنوان سرپرست باشگاه به کار خودش ادامه می دهد و بعد از آن درباره مدیرعامل این باشگاه اصفهانی که طی همین روزهای کم هم مدعیان زیادی داشته و حرف های زیادی پیرامونش زده شد، تصمیم گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیکفر در دولت روحانی و با تغییراتی که در شرکت فولاد مبارکه رخ داد، معاون کارخانه در بخش متالوژی شد و همچنین به عنوان رئیس هیئت مدیره نیز انتخاب شد و مدیریت خلیلیان مدیرعامل سابق سپاهان نیز در دوره نیکفر اتفاق افتاد.


سرپرست جدید باشگاه سپاهان اگرچه مدت ها است ریاست هیئت مدیره باشگاه سپاهان را برعهده داشته، اما از مصاحبه و بودن در رسانه ها اجتناب کرده و سعی کرده به دور از حاشیه کارش را دنبال کند.


پنجمین جام سپاهانی ها در لیگ برتر، در سال های ابتدایی حضور نیکفر در باشگاه رقم خورد ولی در ادامه چند مدیرعامل آمدند و رفتند تا اینکه دوباره با انتخاب امیرقلعه نویی  که سرپرست فعلی باشگاه سپاهان نقش مهمی در آن داشت، بار دیگر طلایی پوشان به دوران اوج گذشته بازگشته اند.


از جمله کارهای قابل توجه نیکفر برای باشگاه سپاهان، تلاش برای افزایش بودجه بوده که طی سال های اخیر کاهش قابل توجهی پیدا کرده بود، ولی رفته رفته نیکفر توانست مدیران شرکت فولادمبارکه را مجاب به افزایش ردیف بودجه ورزشی کند تا به نوعی نقش مهمی در ایفای نقش مسئولیت اجتماعی یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های صادر کننده کشور داشته باشد.


منوچهر نیکفر کارشناسی ارشد مدیریت صنایع است و معاونت در کارخانه فولاد مبارکه تجربه مدیریتی بسیار خوبی در اختیار او قرار داده است. ضمن اینکه همین چند ماه پیش بود (آبان ماه) بود که سرپرست فعلی سپاهان با حکم عظیمیان مدیریت شرکت فولاد مبارکه، به عنوان مدیر کمیسیون معاملات کارخانه نیز انتخاب شد.  


به نظر می رسد در این مقطع که مدیران شرکت فولاد مبارکه به دلایل مختلف ناچار به ایجاد تغییر در پست مدیر عامل باشگاه شدند، در مجموع تصمیم خوبی گرفته شده است؛ چرا که نیکفر از ابتدا در جریان جذب و همکاری با امیرقلعه نویی بوده و اختلافی با کادر فنی که در این برهه نیاز به حمایت دارند هم ندارد و می تواند از ظرفیت و پتانسیلی که کارخانه دارد برای تزریق کمک های بیشتر به باشگاه کمک کند.

فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان باشگاه سپاهان فولاد مبارکه شرکت فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا

تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی توانسته با تعداد زیادی از بازیکنان جوان به فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صعود کند. بعد از برد ایران مقابل ازبکستان در نیمه‌نهایی امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال، برای فوتسالیست‌های ایران پیامی را صادر کرد.

قلعه‌نویی در این پیام ویدئویی ضمن تبریک بابت برد ایران مقابل ازبکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا گفت: «تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی‌دارید.»

او افزود: «نسل تازه‌ای با درایت سرمربی بادانش شما در حال شکل‌گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین قدم‌های استوارتان با جام به وطن برمی‌گردید. یاعلی.»

گفتنی است تیم ملی فوتسال ایران روز یکشنبه (فردا) در فینال جام ملت‌های آسیا از ساعت 14:30 به وقت تهران به مصاف تایلند می‌رود و برای قهرمانی در قاره کهن تلاش می‌کند.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد