Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد نوروزی دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد با اعلام خبر کشف و ضبط یک انبار بزرگ اقلام بهداشتی در این شهرستان اظهار داشت: در پی دستور رئیس قوه قضائیه و رئیس‌کل دادگستری استان البرز و با تشدید نظارت دادستانی و رصد اطلاعاتی یک انبار غیرمجاز اقلام بهداشتی در یکی از شرکت‌های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی اشتهارد توسط اطلاعات سپاه شهرستان کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اقلام کشف شده از این واحد تولیدی شامل ۳.۵ میلیون جفت انواع دستکش استریل جراحی و لاتکس غیراستریل، یک میلیون جفت دستکش لاتکس و ونیل فله‌ای و حدود یک میلیون و دویست هزار عدد سرنگ انسولین است که در این شرکت پس از تولید احتکار شده بود.

دادستان اشتهارد با اشاره به اینکه بلافاصله پس از کشف این اقلام، دستورات قضایی برای عرضه در شبکه توزیع استان البرز صادر شده، تصریح کرد: با تشدید نظارت دادستانی و رصد‌های اطلاعاتی و انتظامی هرگونه فعالیت اخلال‌گرانه در توزیع و عرضه اقلام بهداشتی، شناسایی و برخورد شدید قضایی انجام خواهد شد.



منبع:دادگستری استان البرز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر البرز احتکار دستکش کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صالحی گفت: با هدف تأمین کالا‌های مورد نیاز جامعه، از نیمه دوم اسفند پارسال تا کنون، بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی تنظیم بازار به این شهرستان اختصاص یافته است که به‌منظور کنترل قیمت در حال توزیع هستند.

او افزود: اقلام طرح تنظیم بازار به میزان ۸ تن برنج وارداتی هندی، ۵ تن شکر، ۴ تن گوشت منجمد بوده که با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان اظهارداشت: توزیع برنج هندی با قیمت کیلویی ۳۵هزار تومان و همچنین شکر با قیمت کیلویی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت منجمد کیلویی ۳۱۰ هزار تومان در فروشگاه اقتصاد مقاومتی توسط اتحادیه تعاونی روستایی سپیدان عرضه شده است.

صالحی یادآور شد: همچنین شش و نیم تن میوه شب عید شامل سیب سفید و قرمزبه قیمت ۲۶ هزار تومان، پرتقال هر کیلو ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و خرما کیلویی ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین و در سطح شهرستان توزیع شد.

او گفت: در روز‌های آینده مرغ منجمد نیز برای کنترل بازار مرغ گرم در شهرستان توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان تصریح‌کرد: به منظور مقابله با گران‌فروشی و احتکار اقلام و کالا‌های اساسی، بازرسی از فروشگاه‌های مربوط، توسط بازرسان این مدیریت و اتاق اصناف شهرستان به‌طور منظم صورت‌می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز