Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@06:24:51 GMT

تیر استراماچونی به سنگ خورد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۳۴۴۴۵

تیر استراماچونی به سنگ خورد

در شرایطی که بسیاری، آندره استراماچونی را سرمربی بعدی کالیاری می‌دانستند اما مسئولان این باشگاه والتر زنگا را به عنوان جانشین سرمربی اخراجی خود انتخاب کردند.

به گزارش مشرق، پس از جدایی پرسروصدای استراماچونی از استقلال، در روزهای اخیر نام او دوباره در رسانه ها مطرح شد. این بار از سرمربی سابق اینتر به عنوان گزینه هدایت کالیاری نام برده می‌شد و دی مارتزیو خبرنگار معروف ایتالیایی نیز او را نزدیک به تیم رده یازدهمی سری آ می‌دانست اما در نهایت باشگاه کالیاری تصمیم دیگری گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

بازگشت سرمربی سابق استقلال به سری A ایتالیا؟

آن ها که به خاطر نتایج ضعیف رونالد ماران، او را اخراج کرده بودند، سرانجام والتر زنگا را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. زنگا که یکی از اسطوره های فوتبال ایتالیا به حساب می‌آید، در حالی سرمربی کالیاری شد که در سال های اخیر نتایج خیلی خوبی را در تیم های خود کسب نکرده بود.

زنگا فصل گذشته سرمربی ونتزنا در سری بی بود و پیش از آن هم یک دوره کوتاه را در کروتونه گذراند. وی همچون استراماچونی سابقه کار در غرب آسیا را دارد، با این تفاوت که سرمربی سابق استقلال تنها چند ماه در این منطقه مربیگری کرد اما والتر زنگا سال های نسبتا زیادی را در العین و عربستان گذرانده است.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا لیگ قهرمانان آسیا فوتبال آندرا استراماچونی سرمربی استقلال کالیاری سری A ایتالیا والتر زنگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۳۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، کریستوفر اوریه در تاریخ 13 جولای 2020 مقابل کلوبی شبانه توسط کووی کدویور کشته شد و قاتل یک روز بعد پس از این اتفاق با پای خودش به مقر پلیس رفت و خودش را به عنوان قاتل معرفی کرد و بازداشت شد.

این جوان که در زمان وقوع حادثه 26 سال داشت و برادر اوریه بود که ستاره سابق پاری سن ژرمن و تاتنهام است و در حال حاضر در باشگاه گالاتاسرای توپ می‌زند به ضرب گلوله کشته شد اما گفته شده است که اسلحه‌ای که با آن به قتل رسید هرگز پیدا نشد.

گفته شده است که قاتل به این موضوع اعتراف کرده است که این اقدام را پس از بحث بر سر مسائل عاشقانه انجام داده است. در واقع هر دوی آنها عاشق یک دختر شده بودند و این موضوع باعث شده است که دست به قتل برادر اوریه بزند.

در نهایت پس از چهار سال و برگزاری جلسات متعدد، دادگاه اعلام کرد که قاتل باید 23 سال در زندان باشد. اوریه به دلیل حضور در ترکیه نتوانست مادر و پدرخوانده‌اش را در این جلسه همراهی کند اما نامه‌ای نوشت که قرائت شد: «من نمی‌خواهم حواس جمع را از موضوع اصلی و ضروری پرت کنم. زندگی کریستوفر توسط یک قاتل به پایان رسید. من مردی هستم که خانواده‌اش تا همیشه از هم پاشیده است.»

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب مارچلو بیلسا: یک بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه دعوت شد!
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • ایرادهای سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • تصویر جنجال‌ساز از مجری زن سابق صداوسیما
  • اولمرت: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان